יום רביעי, 03/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

הכי קיצוני מימין // יענקי גולדברג בטור פוליטי משעשע ומשחרר

ליל 'ניטל', כלל עם ישראל והציבור החרדי בפרט מוצאים זמן לגלוש בנחת ברשת - הרי אסור ללמוד | יענקי גולדברג מנעים את הזמן עם טור משעשע במיוחד

17:33 ,24/12/23
קרדיט: חבורה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

השעה הייתה די-מאוחרת, בשעה שפסע בצעדים מהירים שר האוצר בנצי סמורטיץ', לעבר משרדו של ראש-הממשלה – בני נתניהולוביץ'. הוא גירש את קורי-השינה שהתעקשו להישאר על פרצופו, שטף את עיניו ושפשף אותם חזק, ואז נקש בביטחון עצמי שופע ובידיים רועדות על דלת משרדו של ראש-הממשלה הנכבד.

"חררפפ.. אהה, תכנס", בקע קול מנומנם מהחדר. השר סמורטיץ' התפלא: מה, השעה רק שמונה בערב וכבר ראש-הממשלה הולך לישון? היכן המסירות למען עם ישראל והציבור שבחר בו, איפה ההתמסרות וההשקעה בתפקיד? השר סמורטיץ' שכח שהוא עצמו התעורר אך לפני רגע קט משנת צהר"ע (צהריים-ערב) עריבה וארוכה במיוחד.

'לא חשוב', גירש השר סמורטיץ' את מחשבותיו, וחיש מהר דילג בצעדים קלילים אל תוך החדר. "הו, בנצי!", ראש-הממשלה קרא בהתרגשות, שהזיוף שלה היה ניכר ובולט לעין. "איזה כיף לפגוש אותך!", המשיך לשקר ראש-הממשלה.

"כן, גם אותך!", שיקר לו שר האוצר בחזרה.

פרק ב'

19:59.

שר האוצר פוסע בצעדים דרמטיים לעבר הפודיום. העיתונאים דרוכים. דוברו של השר הפיץ הערב הודעה לעיתונאים ומסר כי: "הערב תערך מסיבת עיתונאים דרמטית במיוחד" (ההדגשה במקור), הדובר הוסיף: "צפו להפתעות, שווה להגיע!". יודעי דבר מוסרים כי בתחילה סיים הדובר את הודעתו במשפט הקלאסי: "כיבוד קל יוגש במקום", אך מיד תפס את טעותו ומחק את המשפט המשעשע.

"ערב טוב אזרחי ישראל", פתח שר האוצר בקולו הילדותי-משהו, מנסה לחפות על קולו הבלתי-דרמטי במילים גבוהות ורציניות. "אני עומד כאן היום, כשלנגד עיניי עומדת, אהה.. עומד—" רחש-בחש החל ביציע העיתונאים. השר סמורטיץ' החל להאדים, ובצדק.. "פסס, איתמר! עומד או עומדת?" לחש שר האוצר לחברו השר איתמר בר-גבין, שישב הכי קיצוני מימין, כמו תמיד..

"עומד, עומד.. יאללה תן בראש", ניסה איתמר איך-שהוא להעלות את המורל של השר בנצי המיואש. "כן, כשלנגד עיניי עומד אך ורק דבר אחד!", התלהב השר סמורטיץ' שהצליח להשלים משפט. גם באנגלית היה לו פאשלה באמצע נאום.. פדיחות.

פרק ג'

בום. לכזו פצצה אף אחד מן היושבים במקום לא ציפה. "שלזינגר תדווח!", זעק גרעון סהר בחיוך, מאחד הכיסאות ב'שולחן הכבוד'. "כן מיכל, מדובר בדרמה פוליטית!", מיהר העיתונאי מיכאל ירח לדווח לאולפן 'שם 11', את הברור והמובן מאליו.

כותרות אתרי החדשות וכלי התקשורת המרכזיים בישראל דיווחו בתוך שניות ספורות: "השר סמורטיץ': "הבחירות המקומיות ייערכו ב-30 בינואר, הגענו להסכמות בנושא", צעקה כותרת בערוץ התקשורת הימני 'עוד מעט 14'.

הפרשן 'מספר אחת בישראל', עמית לגס – עיתונאי ופרשן ערוץ 'יש 12', פירשן כי: "ככל-הנראה מדובר בהסכם מלוכלך שנרקם מאחורי הקלעים, אשים ראשי בכפי ואשער בזהירות: מדובר בהחלטה דרמטית".

פרק ד'

השר סמורטיץ' חיכך ידיו בהנאה. התוכנית שלו עבדה. "נו, בנצי, ראית? התלוננת שבגלל המלחמה לא שומעים אותך כמעט ואתה יורד בסקרים. רצית לעלות לסדר היום, שישמעו עליך – קיבלת!", טפח ראש-הממשלה על שכמו של השר סמורטיץ'.

לפתע יד קרה הונחה על כתפו של ראש-הממשלה. "אדוני, זה הוקלט!", זעק העיתונאי סלמון אברמוביץ' באושר, כשסיפוק ושמחה עילאית נסוכה בקולו. "ובכן, נשמח לשמוע את תגובתך לפרשייה המזעזעת והמולכלכת שפילגה את העם בשעות החשוכות הללו!", אמר העיתונאי בפאתוס.

פרק ה'

לא רחוק משם, בבית הלבן (כן, הקירות של הבית היו בצבע לבן) שברחוב 'הקבלן' הירושלמי בשכונת הר-נוף, התהלך מאושר השר לשעבר מכלוף דערי, יו"ר אחת המפלגות המשמעותיות והחזקות בקואליציה.

הוא המרוויח היחיד והגדול בכל הסיפור: גם התחמק מהאשמה של דחיית הבחירות לרשויות המקומיות – ח"כ דערי ידע שבמידה ויודיע על דחיית הבחירות, מיד יקומו ארגונים שוחרי צדק ומפגינים פנסיונרים משועממים, ויצאו להפגין נגד ה'דיקטטורה' שהוא משליט עליהם בדחיית הבחירות. הרי כל דבר שהוא יעשה – הם יתנגדו.

מה עשה? פשוט מאוד, הודיע על קיום הבחירות במהלך המלחמה. בד-בבד הציע לשר סמורטיץ' הזדמנות לעלות לראדר התקשורתי, בדמות התנגדות לתאריך הבחירות. כך נלחם סמורטיץ' בשר הפנים מויישה ארפל, וכשהשתיים נאבקים זה בזה – ח"כ דערי ישב וקרא עיתון בניחותא בביתו שבהר-נוף.

לבסוף כמובן, השר סמורטיץ' הודיע שהבחירות ייערכו ביעד המקורי שקבע שר הפנים, כלל כלי התקשורת חשפו זאת ודבריו של השר עוררו סערה. כל המתנגדים ישר התעוררו, ובעוד יום-יומיים יודיעו השר סמורטיץ' יחד עם שר הפנים מויישה ארפל על התקפלות – ודחיית הבחירות המקומיות. והאמת והשלום אהבו.

פרק ו'

"היי אבא, חזרתי!", קולו של הבן היקיר יעקב מילא את חלל האוויר.

"הוו, מה נשמע?! דאגנו לך! חזרת בריא ושלם מהקרב הקשה?", שאל ח"כ דערי והתאפק שלא לחייך ולהסגיר את הציניות שבקולו.

"נלחמנו כמו אריות!", אמר הבן בהתלהבות. "נלחמתי כמו אריה!", חזר הבן על דבריו.

ואריה (דרעי) אם ישאג – אפילו ביבי ירעד..

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

11 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    1. זבולון לייבוביץ הגיב:

      ככה אנחנו החרדים, עושים הכל מהכל והכי טוב שיש

  1. נריה הגיב:

    קראתי הרבה טורים שלך יפה לראות פן נוסף ומשעשע

      1. נריה הגיב:

        אמיתי, מוכשר!

    1. רפאל הגיב:

      ממש, רק לא חשבתי שיענקי חבדניק

  2. יענקי יקר תמיד מעניין לעקוב אחריך
    בהחלט משעשע 🙏

    1. תודה ענקית רועי היקר!

      כיף לקבל תגובות מהטובים ביותר..

      1. יואב הגיב:

        איזה פירגונים, נראה שמעניין פה 🙂

  3. חיימק'ה הגיב:

    וואו וואו וואו
    פצצה!

    תן עוד כאלה

  4. מתי חן הגיב:

    אתה קורע אחי. אהבתי

כתבות נוספות של יענקי גולדברג
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו