יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

הוויכוח בכנסת: האם הבחירות ב-30 בינואר יפגעו במאמץ המלחמתי?

ח"כ מיכל וולדיגר שלחה מכתב ליו"ר ועדת הפנים ובו טענה שקיום הבחירות המקומיות ב-30 בינואר, כפי שהוחלט, היא טעות שתפגע במאמץ המלחמתי ובמועמדים

11:38 ,05/12/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חברת הכנסת מיכל וולדיגר שלחה מכתב ליו"ר ועדת הפנים והגנת הסביבה ח"כ יעקב אשר, ובו היא מבקרת בחריפות את החלטת שר הפנים לקיים את הבחירות לרשויות המקומיות ב-30 בינואר הקרוב.

וולדיגר טוענת במכתב כי קיום הבחירות במועד זה, כשבועיים בלבד לאחר שאמור להסתיים מצב המילואים הנוכחי, מהווה "טעות" שיש לה ספק רב אם ניתן יהיה לתקנה.

לדברי וולדיגר, התאריך שנבחר פוגע במועמדים רבים הנמצאים במילואים ומקנה יתרון בלתי הוגן למועמדים שאינם משרתים. בנוסף, היא טוענת כי קיום מערכת בחירות סוערת עלול לפגוע בשלב זה בלכידות ובחוסן הלאומי.

לפיכך דורשת ח"כ וולדיגר לכנס מיידית את ועדת הפנים על מנת לדון בהשלכות התאריך שנבחר לבחירות ולשקול חלופות אחרות. ייתכן שמכתבה יביא לדיון נוקב בנושא בוועדה ולבחינה מחודשת של המועד שנקבע על ידי שר הפנים ארבל.

ללא

קרדיט: ללא

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו