שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

ההסתה של ליברמן נגד החרדים נמשכת? זה מה שהוא צייץ בטוויטר

הבחירות תמו אך נראה כי אביגדור ליברמן ממשיך עם ההסתה נגד הציבור החרדי ומזהיר שבעקבות 'החלטה שערורייתית' תהפוך בקרוב קריית גת לעיר חרדית

09:44 ,15/12/22
קרדיט: צילום סיון שחור ענבה לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבחירות תמו אך נראה כי אביגדור ליברמן ממשיך עם ההסתה נגד הציבור החרדי ומזהיר שבעקבות 'החלטה שערורייתית' תהפוך בקרוב קריית גת לעיר חרדית.

ההטבות לציבור החרדי בתחום הדיור תוך פגיעה בכלל הציבור מסתכמות ביותר מ-50 מיליארד שקלים" פתח ליברמן  "בתקופתי כשר אוצר חזרתי ואמרתי שהמענה לאתגרי הדיור מצוי בהגדלת ההיצע, כך פעלתי והבאתי לשיא של כל הזמנים בשיווקים ובעסקאות. ממשלת החושך מביאה עימה פתרונות אחרים בנוסח – נסייע למגזר אחד והיתר שיסתדרו"

ההחלטה הדרמטית להפוך שכונת ענק של 45,000 יחידות דיור בקרית גת לחרדית בלבד היא שערורייתית ותהפוך את קרית גת לעיר חרדית לחלוטין. ברור כי רק אנשי המגזר החרדי יוכלו לרכוש דירות באותה שכונה וברור כי מחיר הרכישה עבורם יהיה נמוך באופן דרמטי מהשוק".

ליברמן גם מזהיר כי "בנוסף, לסעיף ההזוי בהסכמת הליכוד שקובע כי 15% מכלל הפרויקטים שכוללים מעל 1,500 יחידות דיור יוקצו למגזר החרדי, יש השלכות חמורות. לא די בזה, לפי ההסכם, על כל יחידת דיור שלא תיבנה במסגרת היעד לטובת המגזר החרדי, הממשלה תיקנס ב-100,000 ש״ח לטובת קרן שתהיה בשליטה בלעדית של שר הבינוי והשיכון יצחק גולדקנופף.

אין ספק שחלק ניכר מהערים פשוט יפסיקו את השיווקים ולא יסכימו לתכתיב הנ״ל ובכך יצומצם ההיצע בצורה משמעותית"

אותן התאמות של 15% מיחידות הדיור בפרויקטים הגדולים – גם ידרשו השקעה בעלות גבוהה וגם יפחיתו את האטרקטיביות של יתרת הדירות שמיועדות לכלל הציבור".

עוד כתב ליברמן כי תוכנית 'מחיר מטרה' תהפוך לתוכנית לחרדים בלבד "המדיניות הזאת תוביל לכך שהתקציבים שיועדו לסייע לזוגות צעירים לרכוש דירה ראשונה במסגרת תכנית ״מחיר מטרה״ ינותבו לטובת הציבור החרדי בלבד.

כשאני מחשב את כל ההטבות הנ״ל ואת ההפסד שנוצר בעקבותיהן לכלל הציבור, אני מגיע בהערכה הכי מינימליסטית לסכום של לפחות 50 מיליארד שקלים.

הממשלה החדשה קבעה סדר עדיפויות חדש – אזרחי ישראל שמשרתים בצבא ומשלמים מסים נאלצים לרכוש דירות ביוקר בזמן שאלו שלא משרתים בצבא ולא משלמים מסים רוכשים דירות בזו" סיים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו