שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

גפני במתקפה נגד דרעי: הלך עם השמאל והביא את אוסלו

ח"כ מיכאל מלכיאלי בתגובה מוזמן ללמוד מדרעי איך מתנהלים מול האנשים שרוצים להרוס את היהדות וכל דבר שבקדושה".

06:19 ,13/05/22
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

יו"ר יהדות התורה ח"כ משה גפני התראח ונאם בועידת ההייטק החרדי של רדיו 'קול חי' במלון רמדה בירושלים ותקף את אריה דרעי על הסכם אוסלו ואמר "למה מישהו מעלה בדעתו שאני אלך עם הטיפשים והרשעים האלה, מי שאומר כל הזמן שאני ילך עם השמאל הלך איתם בעצמו והביא את אוסלו", אמר גפני כשהוא רומז לדרעי.

"תקפו אותי בימים האחרונים שאני הולך כביכול עם לפיד, אמרתי לעוזרים שלי אל תדאגו ככל שינקפו הימים יתקפו אותי עוד יותר, יפסיקו כשאני לא אצליח.

עם לפיד דיברתי על משהו שנוגע למשרד החוץ. עם כהנא, הנדל ליברמן וודאי בנט אני לא מדבר אבל עם כל האחרים כן. השטות הזאת שבגלל שהם ראו אותי עם לפיד, הרשימה המשותפת הצביעה כך או אחרת, זו שטות שלא מתאימה אפילו לגן ילדים.
טיבי יודע שאני מדבר עם כולם ואין לזה משמעות. השר מאיר כהן באמת לא מתאים לממשלה הרעה הזו.

למה מישהו מעלה בדעתו שאני אלך עם הטיפשים והרשעים האלה, מי שאומר כל הזמן שאני ילך עם השמאל הלך איתם בעצמו והביא את אוסלו.

הלכנו ארבע פעמים לבחירות, כלום לא השתנה. אנחנו סובלים הכי הרבה כי המשפחות החרדיות, הילדים והיישובים החרדים סובלים הכי הרבה מהממשלה הזו. לא הילדים של מצביעי הליכוד" אמר גפני.

לאחר מכן התייחס לאפשרות של הליכה לבחירות ואמר "העדיפות הראשונה שלי היא ממשלה חלופית בכנסת הזו. יש רוב ברור לימין ולדתיים. העם אמר ממשלת ימין בראשות נתניהו. אם תעמוד בפני הברירה להמשיך את ממשלת הזדון או בחירות – אלך לבחירות.
יש כמה דברים שאני לא מתערב בהם, אני לא יכול להגיד לליכוד שהיא המפלגה הגדולה בכנסת את מי הם ישימו בראש המפלגה. אם הם יחליטו שזה מישהו אחר נלך איתו. אנחנו כל הזמן אומרים שאנחנו עם הליכוד, הימין והדתיים. אין אופציות אחרות.

אנחנו הולכים עם הימין, אני יותר מכל מפלגה אחרת, כולל החרדיות – מעולם לא הלכתי עם השמאל, אצלי זה כמעט איסור דאורייתא. מרן הרב שך מעולם לא הסכים לזה. אבל לדבר על הזמן על בחירות אני חושב שזה דבר לא נכון. אני מעדיף קודם לנסות להרכיב ממשלה בכנסת הנוכחית.

בבחירות האחרונות בירושלים התברר כמו שאני טוען כל השנים שאנחנו הציבור הגדול בירושלים וקיבלנו 6 מנדטים. בחיפה כשהלכנו לבד קיבלנו 2 מנדטים והמועמדת שלנו לראשות ניצחה, כך גם בצפת ובעוד מקומות. אנחנו נשב, נכנס את האנשים בכל מקום לגופו של ענין ונקבל החלטות. האופציה זה ללכת לבד ולקבל את מה שמגיע לנו. לא נוותר על דברים שמגיעים לנו" סיים גפני

ח"כ מיכאל מלכיאלי הגיב לגפני על שתקף את דרעי ואמר "בתחילת השבוע גפני טען שלפיד לא הוזמן ליום הולדת ואז התברר שכן. לאחר מכן אנחנו שומעים על פגישות שנערכות בבית דגל התורה עם 'יש עתיד', מעניין מה הדבר הבא שנשמע. לא מאוחר להגיד טעיתי, ואכן גפני מוזמן ללמוד מדרעי איך מתנהלים מול האנשים שרוצים להרוס את היהדות וכל דבר שבקדושה".

ח״כ משה ארבל אמר ״מר גפני. כשהכחשת שנפגשת עם שר מיש עתיד במשרדי דגל התורה ובסוף התברר שכן היתה פגישה אמרו לי שהיית נבוך. כנראה שהדיוק אצלך התחיל קצת לתעתע. אז אני כאן בכדי לסייע עם עובדות: דרעי מעולם אבל מעולם לא תמך ולא הצביע בעד אוסלו. ובממשלת השמאל של אהוד ברק אתה היית חבר בקואליציה. מצטער שהעובדות הורסות לך את הסיפורים״.

החדשות החמות הקבוצה:
ח"כ מיכאל מלכיאלי: "בתחילת השבוע גפני טען שלפיד לא הוזמן ליום הולדת ואז התברר שכן. לאחר מכן אנחנו שומעים על פגישות שנערכות בבית דגל התורה עם 'יש עתיד', מעניין מה הדבר הבא שנשמע. לא מאוחר להגיד טעיתי, ואכן גפני מוזמן ללמוד מדרעי איך מתנהלים מול האנשים שרוצים להרוס את היהדות וכל דבר שבקדושה".

ח"כ אוריאל בוסו אמר בתגובה "יו"ר ש"ס הרב אריה דרעי לא זז ימין ושמאל מדעתם של גדולי ישראל מרן הגר"ע יוסף זצוק"ל ונשיא מועצת חכמי התורה חכם שלום כהן שליט"א, עוגת יום הולדת אחת הצליחה להחזיר את גפני בחזרה לקידמת במת השמאל, בעבר כבר התבטא גפני מספר פעמים כנגד הימין בועידות שונות ולא השכיל להבין שאין לנו מחנה אחר, את העוגה אמנם לפיד וחברי יש עתיד אכלו איתו בחדר הסיעה ואת החגיגה האמיתית הם חגגו לו אחרי מספר דקות במליאת הכנסת על חוק פיזור הכנסת, כאחות קטנה תנועת דגל התורה צריכה להמשיך כגוש אחד שמוביל הרב אריה דרעי, ולא לחפש את המפריד אלא את המאחד.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו