יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

גנץ לנתניהו: "אנחנו לא נשתוק כשהמערכת נהרסת"

שר הביטחון בני גנץ קרה היום לנתניהו להפסיק עם פירוק המשרדים והציע לו לעשות מה שעשה שרון "כשמתחילים לסחוט אותך, תביא את הנושא להצבעה"

16:38 ,06/12/22
קרדיט: קובי וולף
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון ויו"ר המחנה הממלכתי בני גנץ השתתף ההיום בכנס המאבק מול פירוק משרד החינוך שיזמה שרת החינוך ד"ר יפעת שאשא ביטון ותקף את נתניהו "אני מכבד את תוצאות הבחירות – וגם המחאה היא תוצאה של הבחירות. אנחנו לא נשתוק כשהמערכת נהרסת" אמר "זכות המחאה במדינה דמוקרטית גם אם זה לא מתאים לאנשים מסוימים, שרירה וקיימת. לא סתם הצטרפו עשרות ראשי רשויות למחאה נגד מינוי מעוז – לא לכך באמת פיללו הבוחרים.

מה שאנחנו רואים זה במקום שהפלורליזם של מדינת ישראל יהיה חלק מהחוסן שלה – מקבלים הקצנה. אבי מעוז הוא דמות אנטי חינוכית. למורים ולראשי הרשויות יש כאן אחריות גדולה למה שיקרה בבתי הספר, איזה תכנים יכנסו לתלמידים.

הרעיון של ממשלת הגזירות והפירוקים הולך ומתפשט – גם במשרד הביטחון שבו ישב שר ביטחון ב', גם במשרד החינוך וכל זה לפני שהגענו לחלוקת התיקים והכיבודים בליכוד – זה מצב בעייתי מאוד".

עוד אמר גנץ: "אני מציע לנתניהו לזכור מה שעשה שרון בליל "הפוטש בננה" של ההתנתקות – כשמתחילים לסחוט אותך, תביא את הנושא להצבעה, ותחסוך את החלוקה הזו של המשרדים לפרוסות. נתניהו חושב שהוא יפרק וימשול – הוא יפרק ולא ישלוט. אין סיכוי שהוא יצליח למשול עם מסכת הפירוקים הנוראית הזו. אזרחי ישראל ראויים לשירות, אזרחי ישראל ראויים למשילות – וזה מקבל משנה תוקף תחת תיק החינוך שהוא הדבר החשוב ביותר. אני קורא לנתניהו לעצור את הנזק הזה."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליה מן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו