יום ראשון, 15/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

גינוי חריף מהבית הלבן: "ישראל חייבת להגן על הפלסטינים"

הבית הלבן גינה את התקיפות של המתיישבים הישראלים בשומרון וקרא לישראל לנקוט בכל האמצעים כדי להגן על האוכלוסייה הפלסטינית.

07:04 ,16/08/24
בינה מלאכותית
קרדיט: בינה מלאכותית
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבית הלבן פרסם הצהרה רשמית שבה גינה את פעולות האלימות של המתיישבים בשומרון כלפי אזרחים פלסטינים. "ההתקפות נגד אזרחים פלסטינים אינן מקובלות וחייבות להיפסק", נכתב בהצהרה. "ישראל חייבת לנקוט בכל האמצעים הדרושים כדי להגן על האוכלוסייה הפלסטינית ולמנוע מעשי אלימות אלו."

ההצהרה באה בעקבות סדרת אירועים אלימים שהתרחשו באזור, כאשר מתיישבים ישראלים תקפו תושבים פלסטינים והשחיתו רכוש בכפרים פלסטינים. הפגיעות האחרונות עוררו גינויים חריפים מממשלת ארצות הברית ומהקהילה הבינלאומית, שהדגישה את הצורך בשמירה על שלטון החוק והגנה על אזרחים חפים מפשע.

בנוסף לגינוי מהבית הלבן, נשמעו גינויים גם מצד גורמים בינלאומיים נוספים, כולל מדינות האיחוד האירופי, שדרשו מישראל לפעול בנחישות לעצור את ההתפרעויות ולהבטיח את ביטחונם של התושבים הפלסטינים. בכירים בממשלת ישראל גינו גם הם את ההתפרעויות, אך קראו לאיפוק ולהפסקת האלימות מכל הצדדים.

התפרעויות אלו מגיעות על רקע מתיחות גוברת באזור, כאשר פעילות טרור מצד הפלסטינים והתפרעויות מצד המתיישבים מחריפות את המצב הקיים ומעלות את החשש מהסלמה נוספת.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו