יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

גוש הימין זכה לרוב במדגמים, בליכוד חוגגים: "חוזרים לשפיות"

על פי התוצאות, גוש הימין זוכה ל-61 עד 62 מנדטים. בנימין נתניהו החל לקיים סבב שיחות עם ראשי המפלגות בגוש: "זו התחלה טובה, נחכה לתוצאות האמת"

07:23 ,02/11/22
קרדיט: ראובן קסטרו / נתניהו. 32 סיבות לחייך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

במפלגת הליכוד ובגוש הימין פתחו הערב (שלישי) בחגיגות עם פרסום תוצאות המדגמים בארבעת ערוצי הטלוויזיה. יו"ר הליכוד, ראש האופוזיציה בנימין נתניהו, החל לקיים סבב שיחות עם ראשי המפלגות בגוש. לאחר מכן אמר כי "זו התחלה טובה. אלו לא תוצאות האמת. גם תוצאות האמת לא צריכות להיות מזויפות".

עם זאת, על רקע התוצאות הצמודות של הגושים, הליכוד פנה למפכ"ל המשטרה ולוועדת הבחירות המרכזית "בדרישה בהולה לשלוח תגבור משטרתי לכל אתרי הקלפיות במגזר הערבי לאור אירועי אלימות קשים, איומים ואווירת טרור כלפי נציגי מחנה הימין בקלפיות שהחלו מרגע שדווח בתקשורת שתוצאות הבחירות תלויות בתוצאה של מפלגת בל"ד. הליכוד מזהיר מפני ניסיון רחב היקף לזייף באלימות את תוצאות הבחירות".

עם זאת, בוועדת הבחירות המרכזית סתרו את המפלגה. "למרכז השליטה של ועדת הבחירות המרכזית לא הגיעו שום דיווחים על אירועי יוצאי דופן בבחירות ולא בשעות הערב, הספירה מתקדמת כרגיל אין שום דיווח על אירוע יוצא דופן", נמסר.

ח"כ ניר ברקת מהליכוד אמר לאחר פרסום התוצאות כי "מסתמן שמדינת ישראל חוזרת למסלול של שגשוג כלכלי, ביטחון וגאווה לאומית. זהו ערב משמח אחרי שנה של ממשלת שמאל שדרדרה את ישראל לאחור. יחד עם זאת, עלינו להמתין לתוצאות האמת ובעזרת השם נקווה שהמצב אפילו ישתפר".

דני דנון, המועמד ברשימת הליכוד, מסר כי "מדינת ישראל חוזרת היום לשפיות. אחרי שנים של אי יציבות פוליטית אזרחי ישראל הצביעו היום בעד ממשלה לאומית שתחזיר את הבטחון והמשילות לערי ישראל. בימים הקרובים נקים ממשלה לאומית יציבה וחזקה שתעבוד עבור אזרחי ישראל כולם".

יו"ר רשימת "הציונות הדתית" בצלאל סמוטריץ' אמר בתגובה ראשונה למדגמים כי "היום הציונות הדתית עושה היסטוריה עם ההישג הגדול ביותר למפלגה דתית לאומית מאז קום המדינה, הישג שמצטרף למה שמסתמן כניצחון והכרעה של המחנה הלאומי. עכשיו ממתינים בסבלנות לתוצאות האמת כדי שנוכל בעזרת ה' להקים בביטחון ממשלת ימין לאומית, יהודית וציונית".

שותפו לרשימה, יו"ר עוצמה יהודית, ח"כ איתמר בן גביר, הגיע למטה המפלגה בירושלים לפני שעה קלה וצפה בפרסום המדגמים בחדרו במלון מעל המטה. ברשימה מרוצים מתוצאות המדגמים שמעניקים לרשימת "הציונות הדתית – עוצמה יהודית" בין 11 ל-15 מנדטים.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אריה מן הגיב:

    נראה שאפילו המצב טוב יותר נחכה מעט ונקבל בשורות טובות

כתבות נוספות של מאיר קליינר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו