יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

גוטליב בכנסת "אם ההיתי מאבדת עשתונות זה היה נגמר ברע" • צפו

ח"כ טלי גוטליב מגיבה על המחאה בפתח ביתה: "קוראת לשירותי הביטחון לאסוף מידע כי זה הפתיע היום את כולם" | ח"כ כסיף ""זו הצגה של הקוזאק הנגזל"

10:30 ,20/02/23
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ח"כ טלי גוטליב (הליכוד), הגיבה בפתח דיון הוועדה על חוק יסוד השפיטה לחסימת יציאתה מביתה ע"י מפגיני שמאל ואמרה "חיות אדם, חיות פרא, לא תבואו לביתו של אדם ותשבו תוך הפגנת אלימות, לומר שלא אצא מהבית. אנחנו שליחי ציבור, נעשה עבודתנו נאמנה לא יחללו את הביטחון האישי שלנו, לא תפגעו בפרטיות בשם מחאה. זה מתוזמר וממומן, אני לא יודעת ע"י מי.

"ב-6:10 מחכים לי בקומה שלישית אנרכיסטים מופרעים, ככל שיענו אותנו כן נרבה וכן נפרוץ. באנו להיטיב עם ישראל וככל שקוראים פה למרי אזרחי ושפיכות דמים יש לזה מחירים. אם חלילה הייתי מאבדת עשתונות זה היה עלול להיגמר ברע. אם זה היה מגיע לצעקות וחלילה מכות לא הייתי מסוגלת להגן על עצמי. תפסיקו לשסות את העם. זה חס וחלילה ייגמר בדם. קחו אוויר ותעשו את הזה נכון. אני קוראת לשירותי הביטחון לאסוף מידע כי זה הפתיע היום את כולם, שארבו לנו ליד דלתות ביתנו בין אם משמאל ואם מימין לא תחללו את הפרטיות שלנו".

יו"ר הוועדה ח"כ שמחה רוטמן (הציונות הדתית) התייחס גם הוא למפגינים שניסו לחסום הבוקר את דרכו: "כמפגין לשעבר יש לי הזדהות עם מפגינים ואני לא יכול לזלזל במאמצים של מיש טרחו להגיע לחור של ביתי. אך מי שמנסים לחסום דרכם של ח"כים מלהגיע להצבעה בכנסת זה לא דמוקרטיה אלא צעד אנטי דמוקרטי. אפשר להפגין אך חסימה של ח"כ גוטליב, שלי או של אחרים בדרכם לפרלמנט היא צעד של משטרים לא דמוקרטיים.

הדברים של ח"כ סעדה על היענותו לנשיא תוך שחברי יש עתיד מתפרעים ולא מוצאים מילת ביקורת על ההתנהגות הבריונית, העובדה שאתם ממשיכים בקמפיין השקר ואנרכיזם, קמפיין השקרים וההסתה, נגד הצעת החוק, העובדה שאתם מצליחים לשקר לגבי הצ"ח שלראשונה בתולדות המדינה מכניסה נציג אופוזיציה לוועדה לבחירת שופטים, ומפעילה לראשונה שימוע בוועדת החוקה בה 7 נציגי האופוזיציה יוכלו לערוך את הבדיקה בדיוק כמו שצריך בדמוקרטיה, העובדה שהצלחתם לגרום לאנשים תמימים לבוא ולהפגין בעד המשך השיטה של חבר מביא חבר, שמונעת מלהביא אנשים טובים כמו רות גביזון, תרחישים שהשתיקה יפה להם כמו בחישת נציגי עוה"ד בקדירה, הפגנות בעד המשך ועדת השתיים הסודית, היעדר השקיפות, אם זה בעיניכם הפגנה בעד הדמוקרטיה, זו באמת מציאות אורווליאנית".

ח"כ אורנה ברביבאי (יש עתיד): "אם את רוצה למגר אלימות זה צריך להיות מכל הכיוונים. עלייך לחזור בך מהאשמות חיות ביחס לטרור זה התחיל את ההסתה. כשאת קוראת למניעת הסתה קודם כל תדברי על עצמך".

ח"כ עופר כסיף (חד"ש תע"ל): "זו הצגה של הקוזאק הנגזל. משך שנים הימין מסית ומתפרע כלפי כל מי שלא מסכים איתו, מהאשמת נשיאת העליון בפיגוע דרך האשמתנו בבגידה ושנאת ישראל. אז קצת טלו קורה מבין עיניכם. בינתיים יודעים מאיזה צד נרצח מישהו ובגלל הסתה של מי ולא הפוך. אם אתם באמת רוצים שיח מכבד תסתכלו על הדבשת שלכם. מה שהיה פה אתמול במתקפה הפרועה האלימה הבריונית של יו"ר הוועדה על המשנה ליועמ"שית זה דבר שהוועדה ככלל צריכה לצאת כנגדו. זה היה מביש ומעיד על כך שהממשלה הזו מה שמעניין אותה זה לא דמוקרטיה".

קרדיט: דוברות הכנסת

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו