שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

בנט תוקף את נתניהו: "מיליונים שוכנעו שאני מעביר כספים לחמאס"

רה"מ לשעבר נפתלי בנט תוקף הבוקר את רה"מ בנימין נתניהו שהאשים אותו בהעברת 53 מיליארד שקל לחמאס כשמנגד הוא עצמו אישר את אותה התוכנית

09:33 ,26/02/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט תוקף הבוקר את ראש הממשלה בנימין נתניהו שהאשים אותו בהעברת 53 מיליארד שקל לחמאס, כשמנגד הוא עצמו אישר את אותה התוכנית בתקציב המדינה ביום שישי האחרון.

"ביום שישי האחרון נחשף השקר המתועב מכל של בנימין נתניהו" פתח בנט והוסיף "במשך שנה הוביל בנימין נתניהו קמפיין תעמולה שעיקרו: ״בנט מעביר 53 מיליארד שקלים לתנועה האיסלמית וגם לחמאס, לכן יהודים נרצחים ברחובות. דם הנרצחים על ידיו״, וביום שישי האחרון נתניהו הודה בשקר הנורא בכך שאישר בתקציב את אותה התכנית בדיוק של ממשלתי. בנימין נתניהו הוא ראש המכונה שהפיצה תעמולה שקרית זו. בפיו ממש".

עוד אמר בנט: "ממשלתי אישרה בזמנו תכנית חומש לחברה הערבית של 6 מיליארד בשנה על פני 5 שנים, ונתניהו ומכונת הרעל שלו עיוותו זאת והפכו את זה ל״53 מליארד לתנועה האיסלמית ולחמאס״. בעקבותיו, השופרות, החכים, מאות אלפי הבוטים, הבריונים המקללים מול הבית של סילמן, האוהלים מול הבית של אורבך – כולם הדהדו את השקר הזה. והוא הצליח, בענק".

"מיליוני ישראלים תמימים שוכנעו שבאמת הממשלה בראשותי מעבירה 53 מיליארדים לתנועה האיסלמית ולחמאס, ושהטרור הנורא נובע מכך".

במט הוסיף "ביום שישי האחרון, בקול דממה דקה, ממשלת נתניהו אישררה בדיוק את אותה תכנית חומש לחברה הערבית שהעבירה הממשלה בראשותי, וטוב שכך. כי זו תכנית טובה שדואגת לתשתיות, מלחמה בפשיעה, תעסוקה ועוד.

"כלומר, שנה וחצי של קללות, גידופים, האשמות כנגדי וכנגד חבריי – הכל שקר מוחלט. לא היה ולא נברא. השקר הנוראי הזה בוצע ביודעין, בכוונת תחילה, בציניות מוחלטת, ללא שום קווים אדומיםהכל מסיבות פוליטיות".

עוד אמר בנט: "בדרך כלל אני אדם שמתסכל קדימה, אך הפעם בגלל עומק השקר, ההסתה והאלימות (כולל כדורי רובה שנשלחו לביתי, כ״אדם שמעביר כספים לחמאס״), אני מוכרח להזים את השקר הזה מיסודו. למען האמת וההיסטוריה|.

לסיום אמר בנט"אין לי אלא לומר. תתביישו לכם, מר נתניהו ומר סמוטריץ׳. הרעלתם את המוחות של מיליוני ישראלים בכוונת תחילה. ההיסטוריה לא תשכח לכם את השקר הנתעב".

מהליכוד נמסר בתגובה לבנט: "בנט כרגיל משקר. בניגוד לבנט, אנחנו לא אישרנו 50 מיליארד שקלים לאחים המוסלמים בלי שום פיקוח על הכסף שזרם לעמותות תומכות מחבלים וטרור.

בניגוד לבנט, אנחנו לא הקמנו ממשלה עם האחים המוסלמים. בניגוד לבנט, אנחנו לא ביצענו את מעשה ההונאה הגדול בתולדות המדינה תוך הפרת כל ההתחייבויות לאזרחי ישראל".

עוד אמר בליכוד "מוטב שבנט יעשה חשבון נפש בביתו הפרטי ברעננה אותו שיפץ ב-50 מיליון שקלים על חשבון הציבור."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו