יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

בן גביר קורא לחזור לכבוש את רצועת עזה ולעודד הגירה של תושביה

בנאום חריף בשדרות קרא השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לחזור ולכבוש את רצועת עזה, תוך עידוד הגירה מרצון של תושביה הפלסטינים.

20:25 ,14/05/24
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בנאום חריף שנשא בשדרות במסגרת "צעדת עזה", קרא השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר לחזור ולכבוש את רצועת עזה, כשהוא מעודד במקביל הגירה של תושביה הפלסטינים. "חוזרים לעזה עכשיו! חוזרים הביתה! חוזרים לארצנו הקדושה!" קרא בן גביר בנאומו.

השר הסביר כי לדעתו קיימים שני צעדים חיוניים כדי "לגמור את הבעיה" ברצועת עזה – "אחד- חוזרים לעזה עכשיו! שניים- עידוד הגירה. לעודד עזיבה מרצון של התושבים בעזה. זה מוסרי! זה רציונלי! זה נכון! זאת האמת! זאת התורה וזאת הדרך היחידה!"

לא זו בלבד, אלא שבן גביר אף ציין כי לדעתו גם אם הקהילה הבינלאומית תלחץ למתן סיוע הומניטרי לתושבי עזה, יש להציב תנאים. "רוצים הומניטרי? תמורת הומניטרי!" קרא. "רוצים להעביר אוכל לילדים בעזה? שיחזירו לנו את אריאל וכפיר ביבס. רוצים שנשים בעזה יקבלו קורת גג? שיחזירו לנו את שירי ביבס ואת כל יתר החטופות".

בן גביר חידד את עמדותיו הקיצוניות באומרו "כשאנו שרים את 'להיות עם חופשי בארצנו' – לכך אנו בדיוק מתכוונים". לקראת סיום נאומו אמר השר "כך זה נורמלי, כך זה צריך לעבוד".

גם שר התקשורת ד"ר שלמה קרעי הצטרף לקריאות אלו באירוע בשדרות ואמר "יש אותנו שחולמים וקוראים להתיישבות יהודית בכל רחבי ארצנו".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו