יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

במסעו במצרים: בנט ייפגש היום עם נשיא מצרים ומנהיג האמירויות

אתמול הותר לפרסום כי ראש הממשלה נפתלי בנט שוהה במצרים • היום ייפגש בנט בפגישה משולשת עם נשיא מצרים ומנהיג האמירויות • כל הפרטים

10:38 ,22/03/22
קרדיט: לע"מ. בנט עם נשיא מצרים
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

ראש הממשלה נפתלי בנט השוהה מאז אתמול (ראשון) במצרים ייפגש היום שוב עם נשיא מצרים, עבד אל-פתאח א-סיסי ועם יורש העצר של אבו דאבי מוחמד בן זאיד.

הפסגה המשולשת והחריגה בסיני מגיעה על רקע ההתקדמות לקראת הסכם גרעין המתגבש עם איראן והכוונה האמריקנית להסיר את ‘משמרות המהפכה’ מרשימת ארגוני הטרור. ב’ווינט’ דווח כי גורמים מצריים אמרו כי בפסגה תידון שורת נושאים אזוריים, ובכלל זאת הסכם הגרעין האיראני.

הכתב המדיני ברק רביד התייחס הבוקר ברדיו 103FM לפגישה במצרים: “אני חושב שזה היה די מפתיע. על הנסיעה של בנט למצרים אני יודע מיום חמישי. אתמול בעצם פורסם שבנט במצרים, אלא שאז גם הגיע לפתע יורש העצר של אבו דאבי מוחמד בן זאיד ואז התברר שגם הוא מצטרף לחגיגה הזאת ולאותה פגישה משולשת, שהיא באמת אירוע חסר תקדים ביחסי ישראל עם העולם הערבי”.

“נצטרך לראות עדיין איך הדבר הזה יוצג בפומבי. אין תמונות וגם לא יצאה אף הודעה רשמית. זה די משונה. אני רוצה לקוות שזה הכול קשור לנוהג של האמירתים לפרסם דברים רק אחרי שהם קורים, ולא שזה איזשהו חשש להציג תמונה משותפת עם ראש ממשלת ישראל, כי אז זה סימן לא טוב”.

רביד נשאל האם נושאי הפגישה הם הסכם הגרעין בווינה: “לפעמים אני נדהם מכמות הספינים והקשקושים שמתפרסמים”, לדבריו “הפגישה הזאת, רק שתבינו, הרעיון לקיים אותה עלה בחודש דצמבר. לפני ארבעה חודשים התחילו לדבר על זה. אם יש דבר אחד שכבר למדתי מ-10 שנים של סיקור הסכמי גרעין עם איראן, זה שמידת הידע של ישראל וההבנה בנושא הזה, היא מוגבלת. די ברור שנושא אוקראינה הוא נושא מרכזי היום, כיוון שהוא משליך על כל האזור”.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו