יום שני, 01/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

ביקורו של מזכיר המדינה: שר הביטחון גלנט "ביקור בזמן קריטי"

שר הביטחון, יואב גלנט, נפגש הבוקר עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן ואמר "ברור ליריבנו ושותפנו באזור: ארה"ב וישראל מאוחדות מול איראן"

12:16 ,31/01/23
אלעד מלכה
קרדיט: אלעד מלכה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הביטחון, יואב גלנט, נפגש הבוקר (ג׳) בירושלים, עם מזכיר המדינה האמריקני אנתוני בלינקן. במהלך הפגישה דנו השניים בשיתופי הפעולה הביטחוניים בין המדינות, באתגרים הצבאיים של מדינת ישראל ובהעמקת הקשרים האזוריים לשיפור היציבות הביטחונית.

השר גלנט הודה למזכיר בלינקן על העמידה האיתנה והתמיכה של הממשל האמריקני בחיזוק ושימור יתרונה האיכותי של ישראל במזרח התיכון.

שר הביטחון סקר בפני מזכיר המדינה אודות האירועים האחרונים והאתגרים הביטחוניים והמבצעיים של ישראל, תוך התמקדות באיראן ושלוחותיה בזירה הצפונית.

שר הביטחון יואב גלנט אמר ״ביקורך בישראל מגיע בזמן קריטי, ומעביר מסר ברור ליריבנו ושותפנו באזור: ארה"ב וישראל מאוחדות מול האיום האיראני ומול כל מי שמנסה לערער את היציבות באזור. אנחנו מסכימים לחלוטין עם העובדה שאסור לאפשר לאיראן להשיג נשק גרעיני צבאי״.

״שיתופי הפעולה המיוחדים בין המדינות הגיעו לשיא חדש בשבוע שעבר עם התרגיל הצבאי המשותף. מערכת היחסים שלנו מבוססת על ערכים ואינטרסים משותפים, ומעניקה משמעות חשובה ליציבות האזורית.

״נמשיך לפעול יחד להעמקת מערכת היחסים בין המדינות ולצירוף מדינות נוספות שיתרמו לשיפור היציבות האזורית, נגד האיומים השונים״.

ראש האופוזיציה יאיר לפיד נפגש גם הוא עם מזכיר המדינה ואמר "שוחחנו רבות על אתגרי הבטחון של ישראל, הקרובים והרחוקים, ועל הצעדים הנדרשים על מנת למנוע מאיראן להפוך למדינה גרעינית.

דיברנו על ההתקדמות החשובה של "פורום הנגב" ועל החשיבות האדירה של פעילות הפורום שהקמנו ביחד ליציבות האזורית ולשגשוג של ישראל.

היחסים המיוחדים בין ארה"ב וישראל מתבססים לא רק על אינטרסים משותפים אלא בראש ובראשונה על ערכים משותפים של עקרונות הדמוקרטיה ושמירה על המוסדות הדמוקרטיים.

ביסוס היחסים האלה מהווה מרכיב יסודי בביטחון הלאומי שלנו ובכלכלה שלנו ועלינו לעשות הכל כדי לשמור על היחסים האלה"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו