שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

ביידן בירך את העם היהודי לכבוד יום כיפור וקרא לעשיית שינויים

בהודעה לרגל יום כיפור בירך ביידן את היהודים וציין כי החג הוא הזדמנות לכפרה, תיקון ותקווה. ביידן קרא לנצל את החג כדי לעשות שינויים לטובה

16:55 ,24/09/23
לעמ
קרדיט: לעמ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

נשיא ארה"ב ג'ו ביידן שיגר הודעה מיוחדת לרגל יום הכיפורים, ובה איחולים לקהילה היהודית בארה"ב, בישראל ובעולם כולו. בהודעתו ציין ביידן את משמעות החג וקרא לעשיית שינויים לקראת השנה החדשה.

הנשיא אמר ״בשעה שקהילות יהודיות בארצות הברית, בישראל וברחבי העולם מציינות את יום הכיפורים, ג'יל ואני מאחלים את מיטב איחולינו בחג הקדוש והחגיגי הזה.
המסורת היהודית גורסת כי מרגע פתיחת ספר החיים בראש השנה, ועד לסגירת השערים ביום כיפור, גורלנו תלוי על כף המאזניים. מטקס קול נדרי העוצמתי, לתפילת נעילה, ועד לקול הנוקב של תקיעת השופר האחרונה, ניתנת למתפללים הזדמנות לכפר בענווה על מעשי עבר, לתקן מערכות יחסים שבורות ולהתחייב לעשות טוב יותר בעתיד.
הברכה של יום כיפור היא שזה לא רק יום של הרהור, תשובה ויראת שמים – אלא יום של שינוי, סליחה ותקווה. א-לוהים מזמין אותנו לכתוב פרק ​​חדש בסיפור חיינו, ובחיי אומתנו. עם סיום הימים הנוראים, הבה כולנו נאזור אומץ לעשות את השינויים הנדרשים כדי לגשר על הפער בין העולם שאנו רואים לבין העולם שאנו מחפשים.
בשם משפחתי וכל הממשל שלי, אנו מאחלים לכם צום משמעותי וקל. יהי רצון שכולנו נחתם בספר החיים.
גמר חתימה טובה״.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מאיר זר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו