יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » פוליטי

אדן באו"ם: "אנחנו עם של אריות, המסכות הוסרו, התגובה תגיע"

שגריר ישראל גלעד ארדן נאם בדיון חירום של מועצת הביטחון בעקבות המתקפה האיראנית, וקרא למדינות להטיל שוב סנקציות על איראן

09:58 ,15/04/24
ללא
קרדיט: ללא
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שגריר ישראל באו"ם, גלעד ארדן, נאם הלילה בדיון חירום שקיימה מועצת הביטחון של האו"ם בעקבות המתקפה האיראנית על ישראל. בנאומו הקרין ארדן וידאו של היירוט של הטילים מעל הר הבית והמסגד אל-אקצא, וטען כי "עבור איראן חיסולה של ישראל והבערת האזור חשובים יותר מאתרים הקדושים לאסלאם".

ארדן הבהיר כי "האסטרטגיה של איראן ברורה – חימוש, מימון ואימון לביצוע פעולות טרור". לדבריו, "המסכות של איראן הוסרו, אין יותר הסתתרות. היום העולם חייב להפסיק להתעלם ולעבור למעשים".

הוא התייחס גם ליכולותיה הגרעיניות של איראן, ואמר: "איראן נמצאת במרחק שבועות מכמות חומר מועשר שתאפשר לה לייצר נשק גרעיני. צריך לחשוב מה היה קורה אם חמינאי היה יכול לפתוח אתמול במלחמה גרעינית".

ארדן קרא למדינות החתומות על הסכם הגרעין להטיל מחדש את הסנקציות על איראן עוד היום, ולהכריז על משמרות המהפכה כארגון טרור.

"ישראל שומרת את הזכות לנקוט בפעולת גמול", אמר. "איראן אולי חשבה שאנחנו צפרדע במים רותחים, אבל אנחנו לא צפרדע – אנחנו עם של אריות! והתגובה תגיע".

ארדן סיכם: "המועצה חייבת לגנות את איראן, להפעיל את הסנקציות, ולהכריז על משמרות המהפכה כארגון טרור – לא בשביל ישראל, אלא למען העולם כולו. עצרו את איראן היום!"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו