יום רביעי, 22/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מעניין

תיעוד מרגש: מעמד 'קריאת שמע' לבן הבכור של ר' צבי בן ה 88

במעמד מרטיט לב, מאות ילדים ובחורי ישיבה השתתפו ב'קריאת שמע' לבנו הבכור של ראש ישיבת 'היכל התורה' הגר"צ קושלבסקי, שנולד בגיל 88

21:49 ,16/03/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מעמד מרגש ומרטיט לב התקיים הערב (מוצאי שבת) בישיבת 'היכל התורה' ברחוב קצנלבוגן בשכונת הר נוף בירושלים, לרגל הולדת בנו הבכור לראש הישיבה הגאון רבי צבי קושלבסקי – בגיל 88, לאחר ציפייה ממושכת של עשרות שנים לזכות בזש"ק.

למעמד ה'קריאת שמע' המרגש, הגיעו מאות ילדים מהשכונה ותלמידי הישיבה, שקראו יחדיו את פסוקי קריאת שמע בכוונה עמוקה, בעודם מברכים את ראש הישיבה הזקן והיולדת רעייתו על הולדת הבן המיוחל.

בסיום המעמד הנרגש, ביקש ראש הישיבה הגר"צ קושלבסקי מהילדים לברכו שיזכה לגדל את בנו לתורה, לחופה ולמעשים טובים. הילדים נענו לבקשתו ובירכוהו בברכה זו, לצלילי שירת 'עוד ינובון בשיבה' שהדהדה בהיכל הישיבה. רעייתו הרבנית ישבה בצד והתרגשה, כשרבים עברו לברכה מהיולדת.

כבר בליל שבת קודש, במהלך 'קבלת שבת' בהיכל בית המדרש, שרו בחורי הישיבה את 'לכה דודי' במנגינת 'זרעא חיא וקיימא' לכבוד השמחה הגדולה, וצעדו במחולות ריקודים לצד ראש הישיבה הגר"צ קושלבסקי.

הגר"צ קושלבסקי עצמו נשא דברים בין קבלת השבת לתפילת ערבית, ודיבר על הניסים והנפלאות שזכה לחוות בחודש האדר – חודש ה'ונהפוך הוא' שבו קרו דברים נגד הטבע.

לאחר סעודת השבת, הועבר במהירות שלום זכר להיכל הישיבה, לאחר שחדר האוכל לא היה מספיק גדול כדי להכיל את האלפים שהגיעו משכונות ירושלים השונות ומרחבי הארץ, לצד בוגרים שהגיעו ממרחקים להשתתף בשמחה החגיגית.

ראש הישיבה הגר"צ קושלבסקי קיבל את כולם במאור פנים וברכה אישית לרגל השמחה הגדולה, שבה זכה להפוך לאב לילד קטן בגיל 88, לאחר שנים ארוכות של ציפייה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו