יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מעניין

ממשלת הסיבים: ראש הממשלה והשרים חנכו סיבים בקצרין, רמת הגולן

"זהו יום חג לקצרין. החיבור של קצרין לאינטרנט מהיר איננו מותרות אלא הבסיס, בן אדם שרוצה להקים כאן סטארט-אפ אי אפשר שבגולן ישארו מאחור"

14:28 ,26/12/21
קרדיט: קובי גדעון/לעמ. ראש הממשלה נפתלי בנט בקצירין היום
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

היום, א', לפני ישיבת הממשלה ברמת הגולן, ראש הממשלה נפתלי בנט ושרי הממשלה הגיעו לחניכת סיבים אופטיים – אינטרנט מהיר בקצרין בהובלת שר התקשורת יועז הנדל.

באירוע נכחו שר המשפטים גדעון סער, שרת הפנים איילת שקד, שר הדתות מתן כהנא, סגן השר חמד עמאר, ח״כ צביקה האוזר וראש המועצה המקומית קצרין, דימי אפרצב.

ראש הממשלה אמר כי "זהו יום חג לקצרין. החיבור של קצרין לאינטרנט מהיר איננו מותרות אלא הבסיס. נערה שרוצה ללמוד פה לבגרות, בן אדם שרוצה להקים כאן סטארט-אפ – כל התשתיות היום, ובחיים בכלל, מושתתות על אינטרנט מהיר. אי אפשר שבגולן ישארו מאחור ויהיה הפער הזה שפוגע בתפוקה וביכולת לפעול. זה צעד חשוב מאוד.

הרפורמה הזו שמוביל השר הנדל מאפיינת את הממשלה שלנו. זו ממשלה שמחברת, תרתי משמע, ממשלה שפועלת מהר, ממשלה שמבצעת בפעולות, ממשלה ציונית שעושה ציונות – לא בדיבורים אלא במעשים".

לאחר מכן דיבר שר התקשורת יועז הנדל ואמר, ״אלו מכם שהיו חברים בממשלה הקודמת מבינים כמה התמונה הזו כאן של כולנו יחד היתה בלתי נתפסת. אנחנו עושים ציונות במעשים ולא בדיבורים – קו הסיב הוא קו הגבול. הפריפריה, יישובי הגבול ורמת הגולן נמצאים בראש סדר העדיפויות הלאומיות. אתם מבינים את חשיבות המהלך של פריסת סיבים באזורים האלו. הנוכחים כאן הם מבשרי הציונות החדשה. ציונות של סיבים. ציונות של מעשים.״

דימי אפרצב, ראש המועצה המקומית קצרין הוסיף ואמר ״יום מרגש, יום שמוביל אותנו קדימה אל עבר היותנו עיר הגולן, עיר העתיד. יום חג שנפתח עם פריסת הסיבים האופטיים בנוכחות רוה״מ ושרי ממשלת ישראל הוא יום בשורות. מכאן ממשיכים לחגיגה השנייה, החלטת הממשלה קצרין גולן עם בשורות מרגשות לא פחות. היום אני מרגיש בטוח לגבי עתיד הגולן״

דודו מזרחי, מנכ"ל בזק שהניחה את הסיבים אמר "בזק גאה להיות החברה הראשונה שמביאה סיבים אופטיים לרמת הגולן, ומשיקה אותם היום בקצרין. ההבחנה בין פריפריה למרכז היא כבר לא שאלה של גאוגרפיה, אלא של רוחב הפס. התקופה האחרונה המחישה יותר מתמיד את הצורך באינטרנט מהיר, יציב ואיכותי ובזק רואה חשיבות בהבאת בשורת הסיבים האופטיים לכל רחבי המדינה, מרכז ופריפריה. בזק יצאה השנה לדרך מורכבת ומרתקת אשר תהפוך את מדינת ישראל למובילה עולמית בתחום תשתיות התקשורת. פריסת הסיבים האופטיים הוא פרוייקט תשתיות התקשורת הגדול, המורכב והיקר ביותר שנעשה אי פעם בישראל, בעלות של מיליארדי שקלים".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו