שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מעניין

הושק גיליון בולים לציון 100 שנה לרבנות הראשית

בישיבת מועצת הרבנות הראשית שהתקיימה היום הושק גיליון בולים לציון 100 שנה לייסוד הרבנות הראשית • ציורי הרבנים הראשים צוירו ע"י האמן אלישע כץ

16:52 ,30/08/22
קרדיט: הרבנות הראשית
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בישיבת מועצת הרבנות הראשית שהתקיימה היום הושק גיליון בולים לציון 100 שנה לייסוד הרבנות הראשית, הבול שהושק יחד עם השירות הבולאי של מדינת ישראל במארז מהודר הכולל בתוכו את דיוקנם של הרבנים הראשים לישראל זצ"ל, בתוספת דף מזכרת מהודר הכולל את התפילה לשלום המדינה שנתקנה על ידי הרב הראשי לישראל הרב יצחק הלוי הרצוג זצ"ל בשיתוף עמיתו הרב הראשי לישראל הראשון לציון הרב בן ציון מאיר חי עוזיאל זצ"ל.

הבול הושק היום, יום ג' אלול תשפ"ב יום פטירת מייסד הרבנות הראשית, הרב הראשי לישראל הרב אברהם יצחק הכהן קוק זצ"ל בישיבת מועצת הרבנות הראשית במעמד הרבנים הראשים לישראל וחברי מועצת הרבנות הראשית שליט"א.

הבול הושק על ידי מחלקת הדוברות של הרבנות הראשית לישראל בשיתוף השירות הבולאי של דואר ישראל. ציורי הרבנים הראשים צוירו על ידי האמן אלישע כץ ודף המזכרת עוצב על ידי מעצב הבולים רונן גולדברג.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אלימלך אברהם
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו