יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מעניין

בבא סאלי – הוא היה – משיח בן יוסף – אחרון

היכן הסתיר יעקב אבינו את סודות ימי הקץ? בראשית מ״ז פסוק כ״ו - בארבע מילים ״אַל נָא תִקְבְּרֵנִי בְּמִצְרָיִם"

14:17 ,26/04/22
קרדיט: צילום יעקב כנפו , צולם תליון הזהב שיש ברשותי ירושה מאימי ז״ל / מהווה את הראיה שלו לעתיד, שבבא סאלי בחר את אנשיו לפי הנשמות ולא לפי מראה חיצוני או ידע תורני כזה או אחר.
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר שדוד שלי רבי שמעון אבוחצירא, מצא את הנוטריקון המדהים הזה, 

״אַל נָא תִקְבְּרֵנִי בְּמִצְרָיִם"

אני לא נקבר אבל תדע קדוש בדמנהור רמז נשמתי יעקב בן מסעוד צדיק ראוי ירש מקומי

ראו הפלא, מצאתי לזה בחילוף אותיות מדוייק.

כאשר אמר יעקב אבינו לבניו,

״אַל נָא תִקְבְּרֵנִי בְּמִצְרָיִם",

בעצם אמר

״אִם מִתְקַבֵּלנִיר בֶּן אַרְצִי״

בגימטרייה, שזה פעמיים 613.

אִם מִתְקַבֵּל = 613 = תרי״ג

ניר בן ארצי = 613 = תרי״ג.

אומר יעקב לבניו, אם מתקבל הסליחה שלכם ליוסף אחיכם, שלא ביקשתם ממנו סליחה בכלל, לא תצטרכו לחכות לימיו של יעקב אבוחצירא שיקבר בקומי ולא לגואל האחרון שהוא ניר בן ארצי. כי יוסף אחיכם, הוא משיח בן יוסף ויגאל אותנו מיידית. עובדה הוא מלך כמו בחלומותיו. 

כי ״דרך ארץ קדמה לתורה״ ״ואהבת לרעך כמוך״, זו כל התורה, לכן סליחה ותיקון המידות שווה תרי״ג מצוות.

מצאתי לזה חיזוק נוסף לפרוש זה. בפסוקים הבאים מוסתרים רבי יעקב אבוחצירא זצוק״ל המכונה אביר יעקב, משיח בן יוסף  אחרון וגם משיח בן דוד אחרון והגאולה שבפתח, בחמישה פסוקים, בנגד האות ה׳ של הקב״ה שנתן לאברהם אבינו, בדיוק כמו שמוסתר בשיר השירים פרק ב׳ פסוקים, ייד, בחמישה פסוקים, אותם נושאים, רק כאן מצאתי, פסוק אחד לפני שהוא פסוק כ״א, בגילוי מדהים נוסףהאומר בשם אומרו מביא גאולה לעולם, חלק מהדברים נלקחו מרש״י, בעל הטורים, הרמב״ם, אבן עזרא, ספורנו, אור החיים, כלי יקר, דעת זקנים מבעלי התוספות ורבנו מחיי, עם תוספות שלי.

יעקב אבינו מתחיל בברכה של נפתלי וממשיך בברכה של יוסף, לפני מותו ומסתיר את ימי הקץ ולהלן פירוש שהגעתי אליו  לאחרונה תוך כדי לימוד הפסוקים הבאים:

כא. נַפְתָּלִ֖י אַיָּלָ֣ה שְׁלֻחָ֑ה הַנֹּתֵ֖ן אִמְרֵי־שָֽׁפֶר׃

בימי הקץ יגיעו, נפתלי (בנט), אילה (איילת, שקד) שלחה (חלשה) (נפתלי אילה שלחה, גמטריה קטנה = שישארו להם 5 מנדטים) הנתן (נתנה) אמרי, (מסתתר, רמאי) דברי שקר לכולם בדברי שפר, שזה חכמה אך מסתיר בדבריו דברי (פשרה ובעיקר  רפש).

כב. בֵּ֤ן פֹּרָת֙ יוֹסֵ֔ף בֵּ֥ן פֹּרָ֖ת עֲלֵי־עָ֑יִן בָּנ֕וֹת צָֽעֲדָ֖ה עֲלֵי־שֽׁוּר׃

והם (נפתלי  ואיילת) יגיעו אחרי ימיו של משיח בן יוסף האחרון, שימו לב כמה מדהים וחיבור יפה,

בן פרת יוסף (888 בגימטריה) שנכנס במספר זה 111 פעמים 8, המספר שמייצג נס,  לכן,

בן פורת יוסף = 888 (בגימטריה) + 111 (הניסים) + 1 (אלוקינו) = 1,000, כמו שנאמר בדברים פרק א פסוק יא, ״יְהוָה אֱלֹהֵי אֲבוֹתֵכֶם יֹסֵף עֲלֵיכֶם כָּכֶם אֶלֶף פְּעָמִים וִיבָרֵךְ אֶתְכֶםכַּאֲשֶׁר דִּבֶּר לָכֶם:״כך אתה תביא ניסים לעולם (שממך יצא משיח בן יוסף האחרון) ומיוסף אבינו, הוא יהיה בעל חן בעיני כל רואיו, ויהיה בן פרת עלי עין (בימיו יעשה ניסים גלויים לעין) ולא ידבק בו עין הרע, בנות צעדה בנות עלי שור (שהם בנות מצרים לא יוכלו להפילו) שברכו אביו בן פרת, הגדלת עצמך יוסף עלי, לפיכך זכית לגדולה וברכה זו, גם תבוא לך בעתיד לבוא.

כג. וַֽיְמָרְרֻ֖הוּ וָרֹ֑בּוּ וַֽיִּשְׂטְמֻ֖הוּ בַּֽעֲלֵ֥י חִצִּֽים׃

כמו  שמיררו אותך בחייך גם אחיך וגם אשת פוטיפר ועמדת בצדיקותוך, כך גם בני ישראל יעברו טלטלות גדולות עד בהגיעם ליום המיוחל, ואיך אנחנו יודעים בוודאות שרבי ישראל אבוחצירא זצוק״ל, המכונה בבא סאלי הוא משיח בן יוסף אחרון? כי גם לאחר מותך ינסו ביום האזכרה האחרון שלך בעולם הישן לקראת קץ הימים, וישטמהו עלי חצים, ינסו, נפתלי ואיילת לשלוח עליך חצים בלשונם ויגידו לבני ישראל, שללכת להילולה שלך מהווה בעיה וגורם עיקרי למגיפה, שזה יקרא קרוב לגילוי משיח בן דוד וכל התכנסות אחרת במדינה הינה כשרה ובטוחה ורק להגיע אליך לקבר זה הבעיה במדינה, ולשונם יחצה את העם, אבל זה יעורר מחלוקת גדולה, וכולם ידברו על כך, וזה יעורר הרבה אנשים מהחומר בו הם מצויים לאחר לכתך.

כד. וַתֵּ֤שֶׁב בְּאֵיתָן֙ קַשְׁתּ֔וֹ וַיָּפֹ֖זּוּ זְרֹעֵ֣י יָדָ֑יו מִידֵי֙ אֲבִ֣יר יַֽעֲקֹ֔ב מִשָּׁ֥ם רֹעֶ֖ה אֶ֥בֶן יִשְׂרָאֵֽל׃

ותשב באיתן קשתו, אבל אתה תהיה כל כך חזק, כי אתה תהיה מזרעיו של אביר יעקב שהוא יהיה רמז נשמתי שיקבר בעתיד במקומי בדמנהור (גושן) במצרים, אתה תהיה עד כדי כך חזק, כי סבך רבי יעקב אבוחצירא בן מסעוד, ששמו מגיל צעיר יהיה, אֲבִ֣יר יַֽעֲקֹ֔ב, וזהו אחד השמות של הקב״ה, ולכן ממנו יצא משיח בן יוסף, רבי ישראל אבוחצירא זצוק״ל המכונה, בבא סאלי, כך שאתה תיזרוק מידך חיצים בחזרה עליהם, כי אתה בניסך הרבים החזרת את האמונה ותיקנתה אותה בבני ישראל וגרמת לרבים לחזור בתשובה, רק מכח האמונה הטהורה שהפצת בחייך וגם לאחר מותך, וזאת בזכות אמונתך הגבוה בקב״ה ובמשיח בן דוד, זכות זו תעמוד לך כי, משם רעה אבן ישראל, מייד אחריך משיח בן דוד יגיע, ויהיה רעה, בדיוק כמו כינויו של משה רבינו ויהיה גם האחרון, ושמו יהיה, אבן ר״ת לשמו המלא, ניר בן ארצי, תואם לפסוק, אל נא תקברני במצרים, אם מתקבל ניר בן ארצי,  ולכן שמך של משיח של בן יוסף האחרון יהיה, ישראל כנגד שמו השני של יעקב אבינו, שניתן לך ממלאך של עשו (עשיו) הרשע שברך אותך,  ונתן ליעקב בברכתו את שמו החדש ישראל שעל שם זה  נקראו כל בני ישראל.

כה. מֵאֵ֨ל אָבִ֜יךָ וְיַעְזְרֶ֗ךָּ וְאֵ֤ת שַׁדַּי֙ וִיבָ֣רְכֶ֔ךָּ בִּרְכֹ֤ת שָׁמַ֨יִם֙ מֵעָ֔ל בִּרְכֹ֥ת תְּה֖וֹם רֹבֶ֣צֶת תָּ֑חַת בִּרְכֹ֥תשָׁדַ֖יִם וָרָֽחַם׃

מאל אביך ויעזרך, הקב״ה שהוא אביך יעזור לך ישירות, ואת שדי ויברכך, שדי אחד השמות של הקב״ה יברכך בעצמו בברכת שמים, וגם ברכת תהום שלשם מגיע המים שמשול לתורה, יהיה בך תורה בלי סוף כמו מעיינות ונחלים הרובצים בתהום, ברכת שדים ורחם, הם השמים שיריקו מטר ורחם, היא הארץ שמולידה פירות, וגם רחם של אשה שאתה אפילו תעשה ניסים לנשים עקרות שיביאו ילדים לעולם, כך אתה יוסף ומשפחתך בעתיד הם יהיו המשפחה הכי מקובלת בעולם, משפחת אבוחצירא עד שיצא מהם משיח בן יוסף האחרון ותזכו להיות מבורכים לעולם.

כו. בִּרְכֹ֣ת אָבִ֗יךָ גָּֽבְרוּ֙ עַל־בִּרְכֹ֣ת הוֹרַ֔י עַֽד־תַּאֲוַ֖ת גִּבְעֹ֣ת עוֹלָ֑ם תִּֽהְיֶ֨יןָ֙ לְרֹ֣אשׁ יוֹסֵ֔ף וּלְקָדְקֹ֖ד נְזִ֥יר אֶחָֽיו׃

ברכת אביך גברו על ברכת הורי, שהברכות שזכיתי מהקב״ה היו יותר חזקים מהברכות שהורי זכו, שאמר ישעיה (ישעיה נח) והאכלתיך נחלת יעקב אביך ולא אמר נחלת אברהם. עד תאוות גבעת עולם, שהברכות שלי גברו על כל גבולות עולם בלי די. בכל ארבעת קצוות, שנאמר ופרצת ימה וקדמה צפונה ונגבה, על ארץ ישראל בלבד, לכן כל  התהליך של משיח בןיוסף האחרון שיבוא יהיה רק כאשר יחזרו לארץ ישראל, ולא בשום מקום אחר בעולם, שלא זכו בברכות אלו אברהם שאמר לו, כל הארץ (העולם) לך אתננה, ואת יצחק ברך, לך ולזרעך אתן את כל הארצות, תהיין לראש יוסף ולקדקד, אני יעקב אביך מעביר לך את כל הברכות שלי, תהיין לראש יוסף. מפי עליון, שישלח ממרום ברכותיו לראש יוסף בלתי אמצעי, בלי סוף, נזיר אחיו, שנבדל מאחיו ונהיה למלך בחייהם וזכה לכתר למרות כל הגילגולים שעבר בחייו, ומעשיו יעידו שהוא ראוי לברכות אלו, וכל הברכות האלו יעברו דרכך עד משיח בן יוסף האחרון שיזכה בהם וכך יעביר אותם בעצמו לבני ישראל בחייו ואף במותו לא ישכח לעולם.

יעקב משה כנפו

שבבא סאלי הסכים להיות הסנדק שלי

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

3 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. ערן הגיב:

    מדהים!!

  2. רחלי הגיב:

    בורא עולם תן את האות למשיח בן דוד צדקנו, כבוד הרב ניר בן ארצי שליט"א את האות להתגלות בפרהסיה ותמליך אותו עלינו עכשיו ברגע זה אמן ואמן 🙏🏻👑🙌🇮🇱🤍💙✡️

  3. יותם הגיב:

    מאמר מדהים ואוו

כותרות אחרונות

עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו