יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוזיקה

משה טישלר חושף את אלבומו החדש: "ריפליי"

התכוננו להצטרף למסע מוזיקלי בלתי נשכח יחד עם הזמר משה טישלר שחושף את יצירת המופת החדשה שלו - "ריפלי". מדובר באלבום שהופק בקפידה

18:40 ,16/06/24
יח
קרדיט: יח"צ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

התכוננו להצטרף למסע מוזיקלי בלתי נשכח יחד עם הזמר משה טישלר שחושף את יצירת המופת החדשה שלו – "ריפלי".  מדובר באלבום שהופק בקפידה ומבטיח חוויה מוזיקלית מרתקת לחובבי המוזיקה היהודית בכל רחבי העולם.

"ריפליי" כתרגומו בעברית, "ניגון חוזר", הוא אוצר עבור אוהבי המוזיקה היהודית, הכולל למעלה מ-40 קלאסיקות אהובות מהעבר לצד להיטים מהשנים האחרונות. משה מבצע מחדש את השירים האיקוניים האלה בקולו העוצמתי האופייני, ושולח את המאזינים למסע נוסטלגי ומרגש במנהרת הזמן.

הזמר אלי מרקוס, נתן את קולו הנפלא למחרוזת שירים באנגלית, ובכך הוסיף תבלין נוסף לתערובת המשובחת.

לאלבום יש סגנון הפקה ייחודי, כאשר כל מחרוזת הופקה על ידי מפיק מפורסם אחר. צבי בלומנפלד, רפי גריידי, והצמד יאיר ואייל שריקי, הביאו את כישרונם הייחודי למחרוזות השונות, כאשר המפיק נחום לויטן ערך ופיקח על הפקת האלבום. גישה זו הובילה לעיבודים חדשים ומרגשים לשירים המוכרים שכולנו אוהבים, ותכלו לשמוע אותם כאילו בפעם הראשונה שוב!

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יאיר אלחנן הגיב:

    איך אפשר לשמוע?

  2. דודי הגיב:

    איפה הסינגל ?

כתבות נוספות של israel berger
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו