שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוזיקה

ישי שין פרספקטיבה | (prod. by noam) Ishai Shin – perspecti

עכשיו ביוטיוב !! הזמר והיוצר המפתיע ישי שין בסינגל קייצי מרענן ומסקרן "פרספקטיבה" (נקודת מבט)

12:28 ,31/07/23
יח''צ
קרדיט: יח''צ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מילים ולחן- ישי שין הקלטות, עיבוד, מיקס ומאסטרינג – Prod by. Noam | Noam music /////////////

מילים א.

אם רק הייתי יכול ואם הייתי יודע, לשנות ת'אתמול לעצור את הרגע' עם היד על הדופק, בגילוי לב מוחלט, לקבל פרספקטיבה, ליישר ת'מבט..

פז': ולרצות ת'אופק הרחוק למצוא, מתוהו את עצמי לברוא, לפחות ניסיתי ת'עולם לבנות, לתקן בו את כולם לשנות, במקום לראות, הכל בפרספקטיבה אחרת… פרספקטיבה אחרת..

ב. אם רק הייתי יכול ואם היה בי כוח, לחיות את היום, כל הדרך לשמוח, לאהוב מה שיש במימד של הזמן, ולהתרגש מכל רגע קטן..

פז': ולרצות ת'אופק הרחוק למצוא, מתוהו את עצמי לברוא, לפחות ניסיתי ת'עולם לבנות, לתקן בו את כולם לשנות, במקום לראות, הכל בפרספקטיבה אחרת… פרספקטיבה אחרת..

ג. נקודת מבט אחת הופכת את ה-כל, מה שהכרתי השתנה ברגע, לא מבין את התמונה, עניין של הבנה נה נה… הכל בפרספקטיבה אחרת.. פרספקטיבה אחרת !

//////////////// לא צריך לשנות את מימדי הזמן והמציאות כדי להבין שטוב לנו. אנחנו צריכים פשוט להסתכל בנקודת מבט אחרת על החיים שלנו, להבין שאנחנו לא מבינים והכל חלק מפאזל גדול וטוב שרקם לנו בורא עולם..

זהו קיצו של פרוייקט משותף בן שנה שעשינו אני ונועם האלוף כצמד' פרוייקט שייצא בצורת אלבום EP בן 6 רצועות שכולכם שמעתם ואהבתם… ענני כבוד, מיתרי הלב, מחשבות של חורף, בשורה הראשונה, האור שלך, ופרספקטיבה..

זוהי הזדמנות טובה להודות לכל השותפים למלאכה.. לכל היוצרים של הפרוייקט הזה בן השנה שנקרא "ישי שין"…

לאן פניו מועדות ?! אינני יודע. אבל אני בטוח שצריך להודות להם.. להשם יתברך, יוצר הכל על עצם קיומי ועל הזכות ליצור ולשתף.. לנועם היקר, שהכיל את השיגעונות שלי תקופה לא מבוטלת (מקווה שנזכה לעבוד ייחד עוד חוץ מהפרוייקט המרגש הזה.. לעוזרים והמסייעים בפרסום יח"צ וההפקה.. יחיאל אפיק, דוד בקשי, שמעון לוצקין, איציק אלדד.. להוריי היקרים ולאחי היקר, שהרגיעו את התהיות ונתנו לי לחשוב מחשבות של חורף גם בקיץ… ולכל מי שלא הזכרתי אותו.. זה נטו מחוסר זיכרון והתרגשות.. ואחרונים חביבים זה אתם.. המאזינים לשירים שלי, אומנם אני לא מכיר אותכם אבל ליבי מלא מכם בקטע טוב.. אני ממש מעריך את זה, את הפידבק את הביקורות ואת הפרגונים.. לא יכלתי לבקש קהל טוב יותר.. מאחל לכם רק הצלחות בחיים ושתדעו שאפשר בשינוי קטן במוח פשוט לחיות ב"פרספקטיבה אחרת"… שלכם, ישי.

—————– יח"צ וניהול כל הזכויות שמורות © לישי שין פרודקשיין All rights reserved © to isahi Shin Productions IshaiShin פרספקטיבה ישישין סינגל אלבוםEP ishai shin

קרדיט: יח''צ / קליפ מילים

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

6 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. שמעון הגיב:

    הבחור מקצועי חזק ואמץ

  2. יפית הגיב:

    שר יפה, למה אין תמונה של הזמר???

    1. הוא בחור ישיבה והוא לא מעוניין כרגע להתפרסם כשתמונה שלו מופיעה…

      1. יפית הגיב:

        בחור חכם! עלה והצלח

  3. רעות לוי הגיב:

    מהמם ומקורי בהצלחה

  4. יאיר הגיב:

    חזקקקקץ מילים פצצה :::) ואחלה קצב

כותרות אחרונות

עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו