שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוזיקה

ישי ריבו – מהישיבה למדיסון סקוור גרדן • צפו בתיעוד

ישי ריבו היה לזמר הישראלי הראשון שהופיע במדיסון סקוור גרדן. במקביל פורסם תיעוד מנעוריו כתלמיד ישיבה • זה מה שהגיב ישי ריבו על הסרטון הויראלי

09:28 ,05/09/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הזמר והיוצר ישי ריבו עשה אתמול היסטוריה כאשר הפך לזמר הישראלי הראשון שמופיע במדיסון סקוור גרדן בניו יורק.

במקביל, איש התקשורת מנחם טוקר פרסם היום (שני) תיעוד מתקופת נעוריו של ריבו כתלמיד ישיבה צעיר. בסרטון נראה ריבו יושב על מיטת קומתיים בחדר הישיבה, מנגן בגיטרה ושר.

הניגוד בין התיעוד מימיו של ריבו כבחור ישיבה לבין ההופעה התקדימית בלב מנהטן, ממחיש את המסע המוזיקלי המרשים שעבר ריבו מהעולם החרדי ועד לבימת ענק עולמית בניו יורק. שוב ניכר כיצד ריבו מצליח לגשר בין עולמות וליצור מוזיקה מרגשת המדברת לכלל החברה הישראלית.

ריבו העלה זיכרונות מהתקופה בה צולם הסרטון ובישיבה ואמר: "זה קצת נשגב מבינתי, הדרך שאני עובר. מהרגע הראשון שהחזקתי גיטרה על מיטת הקומתיים בישיבה ועד הרגע שפגשתי אתכם על הבמות, דרך כל הרגעים והשיאים המדהימים שזכיתי לחוות ולקבל מכם".

"אין לי ספק שהכל, אבל הכל, פשוט מהלך ניסי שנוגד כל היגיון שלי. ברור שהשתדלתי והאמנתי כל הזמן, אבל עדיין קיים פער עצום בין הרצונות והשאיפות שלי לבין מה שה׳ יתברך מזמן לי בפועל ממש".

עוד אמר: "לסיעתא דשמייא הזאת יש שותפים החל מההורים היקרים שלי שטבועה בהם מעלת ההליכה בתמימות עם ה', דרך אשתי, על האמונה והמסירות האינסופית והילדים שלנו שהם שמחת חיינו ואהבת אין-סוף, ועד אליכם קהל אהוב כל-כך, שהולך וגדל איתי יחד עם השנים, מהאקורד הראשון ועד לנקודת הציון הזאת היום".

צפו

קרדיט: לפי סעיף 27 א / ישי ריבו מנגן על מיטת הקומתיים בישיבה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו