יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » כלכלה

קבוצת בל נדל"ן משיקה את Bell Village- קומפלקס מגורים בלרנקה

הקומפלקס האלגנטי פרוש על שטח רחב של כ -39 דונם, וכולל 7 מתחמים בעיצוב אדריכלי בהם 304 יחידות דיור בבניה נמוכה, שלוש בריכות, מפלי נוי ועוד

08:55 ,19/06/24
קבוצת בל
קרדיט: קבוצת בל / הדמיה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

קבוצת בל נדל"ן הודיעה אמש על השקת פרויקט הדגל שלה בקיטי, לרנקה, קפריסין. הקומפלקס האלגנטי פרוש על שטח רחב של כ -39 דונם, וכולל 7 מתחמים בעיצוב אדריכלי בהם 304 יחידות דיור בבניה נמוכה, שלוש בריכות, מפלי נוי ודק שיזוף, פארק ירוק ומטופח, מגרש משחקים, מתחם wellness עדכני עם חדר כושר מאובזר, בית קפה, מסעדה, ומתחם עסקים עם חללי עבודה משותפים.

"אנו צופים כי מחירי הנדל"ן באזור עתידים לעלות במספרים דו ספרתיים בשנים הקרובות" טוענים בקבוצת בל נדל"ן, והנתונים שחושף הבנק המרכזי של קפריסין CBC בדיווח האחרון ממאי 24 תומכים בטענה.

בסיכום Q4 של 2023 מציג הדיווח המשך עקבי לעליית מחיר נכסי נדל"ן למגורים, המונע בעיקר מעליות במחירי הדירות שמחירן עלה בשיעור גבוה יותר משיעור העלייה במחירי הבתים הפרטיים. מחירה הממוצע של דירה בקפריסין עלה בשיעור שנתי של 12.7 אחוזים.

שוק הנדל"ן של קפריסין מצוי במגמת צמיחה תודות לשתי סיבות עיקריות: הראשונה היא תיירות – מזג אוויר נהדר ומאד דומה לזה שלנו, מתרגם לעונת תיירותית ארוכה במיוחד עם למעלה מ 4 מיליון תיירים בשנה (כמעט פי 4 מכמות התושבים) שמחפשים פתרונות דיור לחופשה בairbnb

הסיבה השנייה היא הגירה חיובית במספרים גדולים של תושבים זרים לאי. מדיניות מיסוי נוחה במיוחד הובילה לקביעתם של מרכזים עסקיים של סטרטאפים וחברות טכנולוגיה (מייקרוסופט, דלויט, אמדוקס) ולהגירה של עובדיהן לאי מדובר באוכלוסייה ממעמד סוציואקונומי גבוה, הזקוקה לפתרונות דיור לטווח ארוך, ההולמים את הסטטוס הכלכלי והחברתי שלה.

"תיירים בחופשה, ציבור הנוודים הדיגיטליים שדורש מרחב עבודה מפנק וגם עובדי הייטק שעשו רילוקיישן לאי וזקוקים לפתרונות דיור לטווח הארוך, ימצאו ב Bell Village מקום נפלא לגור בו בנוחות מקסימלית" מספרת שני בל, מייסדת קבוצת בל והרוח החיה מאחורי הפרויקט "ההבנה את קהל היעד העתידי הובילה אותנו לגבש תפיסת מגורים הוליסטית, במטרה להוות One Stop Shop ליחידים ומשפחות שהגיעו לנפוש או לעבוד באי" היא מוסיפה "רק 4 דקות נסיעה משדה התעופה, דקה וחצי מחוף הים ומטרים ספורים מהשדרה המרכזית הציורית של קיטי, עומד לרשותם קומפלקס מרהיב שיש בו כל מה שצריך, נוסף לדירה מעוצבת.

ואכן, כשהמדיניות הממשלתית מעודדת השקעות וכניסה של הון זר וכשהגרפים מצביעים על עלייה עקבית במספר התושבים הזרים בתחומה, היקף הביקושים לנכסי נדל"ן בקפריסין זינק דרמטית ורואים יותר משקיעים, בכללם ישראלים, שרואים בה יעד אטרקטיבי במיוחד.

המספרים מדברים בעד עצמם. גם ברבעון ה4 של 2023 רואים גידול במחירי נכסי הנדל"ן (בתים פרטיים ודירות) בכל המחוזות בקפריסין. בעד ניקוסיה רשמה עלייה של רשמה פאפוס עליה של 8.3%, פמגוסה עם 9.5%, לימסול עם עליה של 10.7% ולרנקה מובילה את הטבלה עם עליית מחירי נכסי הנדל"ן בשיעור ממוצע של 11% .

"לרנקה נמצאת בתחילת דרכה מבחינת מימוש הפוטנציאל הנדלנ"י שלה" ממשיכה בל "מחירי הנכסים נמוכים בה עדיין ב30% מלימסול למשל, אבל המציאות הזו עתידה להשתנות מאד בקרוב".

בל רומזת לפרויקט השאפתני של ממשלת קפריסין ויזמים פרטיים Land of Tomorrow במסגרתו יושקע הון עתק של 1.2 מיליארד אירו בפיתוח אזור הנמל בלרנקה והפיכתו למוקד מסחר, בילוי ונופש. המרינה עתידה לשמש כאחד ממעגני היאכטות המפוארים באירופה והמחירים באזור צפויים לעלות משמעותית בשנים הקרובות.

"פרויקט הנמל והמרינה עתיד להשפיע משמעותית על מחירי נכסים באזור ולדחוק את מחירי הנדל"ן בלרנקה כלפי מעלה" היא מסכמת "ומכאן הפוטנציאל האדיר שאנחנו רואים בהשקעה חכמה באזור, שכל כך ידידותי למשקיע הישראלי וכבר עכשיו מציג עליות מרשימות ועקביות במחירי הנדל"ן".

קבוצת בל

קרדיט: קבוצת בל / הדמיה

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

3 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חן הגיב:

    רק חבל שבין ההדמיה למציאות אין שום קשר

  2. ליאור חן הגיב:

    קפריסין לדעתי השקעה מצויינת מאוד יש הרבה ישראלים שמשקיעים שם

  3. דניאל הגיב:

    מה סכום ההשקעה?

כתבות נוספות של מאיר אוליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו