יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » כלכלה

קארין אלהרר עוצרת את החיפוש אחר הגז הטבעי

אלהרר כתבה: "כדי להבטיח ששנת 2022 תהיה שנת האנרגיות המתחדשות, הגז הטבעי יחכה. בשנה הקרובה נתמקד בעתיד, בחשמל הירוק, בהתייעלות האנרגטית

09:46 ,16/12/21
קרדיט: שלומי אמסלם לע"מ. שרת האנרגיה קארין אלהרר
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

השרה קארין אלהרר הכריזה בכנס אילת לאנרגיות מתחדשות כי ברצונה להפוך את שנת 2022 ל"שנת אנרגיות מתחדשות". זאת למרות שרק לפני שבועיים חתמה על מזכר הבנות משותף לבחינת קידום אפשרויות יצוא נוספות של גז טבעי מישראל למצרים.

מדובר פעם הראשונה ששר אנרגיה בישראל מכריז שיוקפא פיתוח שדות וחיפושי הגז הפוסילי לטובת השקעה בפיתוח אנרגיה נקייה ובטווח הזמן המיידי.

איגוד הגז הטבעי מסר בתגובה לדברי השרה אלהרר: "משבר האנרגיה שפוקד את אירופה מוכיח שלצד הפיתוח ההכרחי של ענף האנרגיה המתחדשת אין מנוס מלהמשיך בחיפוש תגליות נוספות של גז טבעי. מי שמעוניין להבטיח ביטחון אנרגטי למדינת ישראל יודע שבעשורים הקרובים הגז הטבעי יוסיף להיות מקור אנרגיה ראשון במעלה".

יוני ספיר, יו"ר עמותת "שומרי הבית", מסר בתגובה להצהרת השרה: "זו בהחלט החלטה ראויה ובמקום הנכון. כל שקל או דקת תשומת לב לקידום תעשיית גז המחצבים, יבואו על חשבון קידום פרויקטי אנרגיה מתחדשת שכה נחוצים לנו. טוב תעשה השרה אם במהלך השנה הזו תגבש מדיניות להדיפת מסקנות ועדת אדירי 2 ולעצירת המשך פיתוח משק הגז של ישראל".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של שמוליק מושקוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו