יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » כלכלה

משרד העבודה פותח הגשת בקשות לסבסוד שכר לימוד למעונות היום

משרד העבודה פתח הגשת בקשות לסבסוד שכר לימוד במעונות יום ומשפחתונים לשנת הלימודים תשפ"ד; צפוי פרסום תעריפים חדשים עם תוספת סבסוד

20:26 ,02/08/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

משרד העבודה פתח לאחרונה את האפשרות להגיש בקשות לסבסוד שכר לימוד במעונות יום ומשפחתונים מוכרים לשנת הלימודים תשפ"ד.

בקרוב צפויים להתפרסם תעריפי מעונות היום המפוקחים, כולל תוספת הסבסוד שהוכרזה על ידי הממשלה. הסבסוד ניתן כדי לעודד השתלבות בשוק העבודה ולהקל על הורים עובדים.

השנה משרד העבודה יזם פרויקט להעברת מידע מביטוח לאומי על מנת להפחית בירוקרטיה ולשפר את השירות. במסגרת זו, ניתן להזין מספר תעודת זהות ולאשר העברת מידע על הכנסות וקצבאות, ובכך לחסוך טפסים וזמן.

כמו כן, השנה תיבדק רק רמת ההכנסה ולא שעות העבודה. סף ההכנסה לזכאות עומד על 3,159 להורה. דרגת הסבסוד מבוססת על ההכנסה לנפש וגורמים נוספים.

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' אמר "התכנית לשיפור החינוך בגילאי לידה עד 3 יוצאת לדרך. מעונות היום הן חלק משמעותי בהתפתחותם של ילדי ישראל וממשלת ישראל משקיעה בכך רבות. הקפדנו על כך שהעליה בשכר המטפלות לא תוטל על ההורים וסבסדנו את העליה במחיר עליה המליצה ועדת המחירים. הודות לפעילותו של שר העבודה יואב בן צור, התהליך הופך לפשוט ונגיש באמצעים דיגיטליים. אני מודה לראש הממשלה בנימין נתניהו ולשר החינוך יואב קיש על שיתוף הפעולה למען דור העתיד של ישראל."

שר העבודה יואב בן צור אמר "השנה, פעלנו להקל על ההורים באמצעות קבלת הנתונים מביטוח לאומי כדי להפחית את הבירוקרטיה, ולשפר את השירות להורים. אנו ממשיכים לעבוד בכדי לתת מענה איכותי לצרכים העולים מהשטח בכדי לעודד אוכלוסיות מגוונות להשתלב בשוק התעסוקה."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו