יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » כלכלה

השבוע אושר בממשלה 10 מיליון ש״ח למניעת הגירה בגליל

אילן שוחט "הקרב האמיתי כיום הוא להשאיר את הצעירים והכוחות החזקים בגליל ובמקביל להביא כוחות חדשים והמשרד שלנו פועל לכך בכל הכח"

11:48 ,07/12/21
קרדיט: pixabay אילוסטרציה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אושר בממשלה. השר עודד פורר יעניק 10 מיליון ש״ח ל-10 ערים בגליל לפרוייקטים למניעת הגירה שלילית מתוכן

בישיבת ממשלה שהתקיימה ביום א' אושרה הקצאתם של 10 מיליון שקלים מתקציב המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל, למטרת עידוד וחיזוק ההתיישבות בגליל באמצעות הפעלת תכניות ופרויקטים, לרשויות מקומיות במחוז הצפון שמאזן ההגירה השלילי שלהן היה מעל הממוצע, בין השנים 2019-2015.
הערים שיקבלו את המענק הינם;צפת טבריה, מגדל העמק, מעלות, נצרת, נוף הגליל, עכו, , קריית שמונה, חצור הגלילית וריינה  ערים אלו רשמו בשנים האחרונות מאזן הגירה שלילי (ממוצע לאורך חמש שנים 2015-2019), מאזן שגבוה באופן יחסי לאזור ולכן החליט השר עודד פורר להמשיך להפעיל תוכניות קודמות לשינוי מאזן ההגירה השלילית ולתקצב כל עיר באופן שוויוני.

עודד פורר, השר לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל:
מאזן ההגירה השלילי ברשויות המדוברות התהליכים מצריך מהן להתחיל בהליכי התבוננות אסטרטגיים לטווח הארוך, שיהפכו את המשוואה ויעברו לקליטת תושבים נוספים במספרים שישברו את המאזן השלילי.
אני שמח לבשר שעצם ההחלטה להקצות 10 מיליון שקלים נוספים לטובת בניית תוכניות בתחום הפיתוח הכלכלי ועידוד התעסוקה יובילו את הרשויות המקומיות לצמיחה ומימוש הפוטנציאל הפיסי והאנושי לטובת התושבים, הרשות המקומית והאזור כולו.
מנכ"ל המשרד לפיתוח הפריפריה הנגב והגליל אילן שוחט "מדובר בבשורה חשובה לכל אותן ערים וכראש עיר לשעבר אני מכיר היטב את ההתמודדות עם הנושא .החלטת השר היא שמירה על רצף של תוכניות ומאפשרת אופק תכנוני להתמודדות עם המצב.
הקרב האמיתי כיום הוא להשאיר את הצעירים והכוחות החזקים בגליל ובמקביל להביא כוחות חדשים והמשרד שלנו פועל לכך בכל הכח"

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של יוסף ורדיגר
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו