יום שני, 08/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » כלכלה

הקלטה חושפת: כחלון הורה שלא לדווח על חשד למעילה בחברת האשראי

ע"פ הדיווח, משה כחלון, שכיהן בעבר כשר האוצר, הורה לבכירים בחברת האשראי 'יונט קרדיט' שלא לדווח על חשד למעילת מיליוני שקלים בחברה.

10:49 ,14/08/23
לע
קרדיט: לע"מ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הקלטה שפורסמה השבוע בתחקיר של העיתונאי אבישי גרינצייג ב'כאן 11', חושפת כי משה כחלון, שכיהן בעבר כשר האוצר, הורה לבכירים בחברת האשראי 'יונט קרדיט' שלא לדווח על חשד למעילת מיליוני שקלים בחברה.

בהקלטה, נשמע כחלון אומר לבכירי החברה כי "החברה לא צריכה לחטוף מכות", וכי יש לדחות את הדיווח עד שמצבה הפיננסי של החברה ישתפר. זאת למרות שאותו בכיר התריע בפניו שיש חובה לדווח על החשדות למעילה החמורה.

בחקירת המשטרה הכחיש כחלון כי ידע על אי-סדרים בחברה. אולם לאחר שעומת עם ההקלטה, טען כי לא זכר את השיחה ולא היה מודע לחומרת הדברים.

ההקלטה מסבכת את כחלון שכן נראה כי לא רק שלא דיווח על חשד פלילי, אלא אף הורה במפורש לדחות את הדיווח כדי להגן על החברה. הדבר עלול להוביל להגשת כתב אישום נגדו בגין קבלת דבר במרמה ועבירות נוספות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו