יום ראשון, 08/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » כלכלה

בשורה להורים: אלו הקריטריונים לקבלת דרגות סבסוד זמניות

שרד העבודה יוצא במהלך להפחתת העומס על המוקד לסבסוד הורים ומקל על ההורים לפעוטות מגילאי לידה ועד 3 במעונות היום והמשפחתונים הזכאים לסבסוד

10:48 ,07/09/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בהוראת שר העבודה, יואב בן צור, משרד העבודה יוצא במהלך להפחתת העומס על המוקד לסבסוד הורים ומקל על ההורים לפעוטות מגילאי לידה ועד 3 במעונות היום והמשפחתונים הזכאים לסבסוד מהמדינה, ומעניק דרגות סבסוד זמניות לשלושה חודשים להורים לילדים הממשיכים גם בשנת תשפ״ד במסגרות המפוקחות על ידי המדינה.

המהלך נועד להפחית את העומס הקיים בתקופת הגשת הזכאות לסבסוד וכדי לתת אורך נשימה להורים, עד שיבדקו מלוא הנתונים לקביעת דרגת סבסוד קבועה לתשפ״ד.
מדובר בהורים שהיתה להם זכאות לדרגה בשנה שעבר וכאלו שכבר הגישו בקשה במערכת וטרם נבדקה בקשתם עד ל 20/9/23.

הורים אלו יקבלו הודעה מהמשרד (במייל ובסמס) ובו קישור באמצעותו ישיבו על הסכמתם לקביעת הדרגה הזמנית על בסיס העובדה שלא חל שינוי במצבם ביחס לשנת הלימודים הקודמת ובתוך ימים, יקבלו את הדרגה הזמנית עד סוף חודש נובמבר.
זאת במקביל להשלמת הבקשה במערכת על פי הנדרש.

המהלך הזה מצטרף למהלכים נוספים שקידם המשרד לרווחת ההורים, בין היתר, קבלת דרגת סבסוד ללא צורך בשליחת טפסים ובהסכמה בשימוש בנתונים הקיימים בביטוח לאומי כדי לאפשר מענה איכותי ויעיל להורים הזכאים לסבסוד.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אוריה ליבוביץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו