יום שני, 08/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » כלכלה

אות הוקרה לצוותים הרפואיים

בנק ישראל הכריז אתמול (21.12.21) על השקת מטבע חדש כאות הוקרה לצוותים הרפואיים במלחמתם בנגיף הקורונה.

06:48 ,22/12/21
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר שממשלת ישראל אישרה את הצעת בנק ישראל על הנפקת מהדורה מיוחדת של מטבע של 5 שקלים, כאות הוקרה והערכה לצוותים הרפואיים על מאבקם למען חייהם ובריאותם של אזרחי ישראל במהלך השנה וחצי האחרונות כנגד נגיף הקורונה, הושק אתמול (21.12.21) המטבע החדש בטקס שהשתתפו בו נשיא המדינה יצחק הרצוג, נגיד בנק ישראל פרופ' אמיר ירון ושר הבריאות ניצן הורביץ ובכירי משרדו.

המטבע הונפק במהדורה מיוחדת בכמות ראשונית של 2 מיליון מטבעות אשר יופצו לציבור הרחב דרך הבנקים ודואר ישראל עד סוף שנת 2021.

רה"מ בנט אמר "המטבע המיוחד מבטא את הכרת התודה של אזרחי ישראל לצוותי הרפואה בישראל, הם עומדים בחזית המאבק בקורונה ועושים עבודת קודש מרגע תחילת המשבר. החל מהרופאים והאחיות, דרך צוותי קופות החולים ועד לאנשי משרד הבריאות, כולם פעלו יחד מסביב לשעון כדי להגן על בריאותם של אזרחי ישראל. אני מברך את בנק ישראל על היוזמה הברוכה להנציח את פועלם על גבי מטבע חדש".

יצויין כי גם במדינות שונות בעולם כדוגמת איטליה צרפת ומצרים ועוד מדינות הופצו גם מהדורות מיוחדות של מטבעות של המדינה בתור הערכה לצוותי הרפואה בכל אותם המדינות.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אברהם שיף הגיב:

    יפה מאוד מגיע להם ביושר הם נלחמים למעננו במסירות סביב השעון עושים עבודת קודש
    יישר כוח על הכתבה. עדייןלא יצא לי לראות במציאות את המטבע .

  2. יצחק הגיב:

    מגיע להם

כתבות נוספות של Yossi Cohen
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו