שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » כלכלה

אושרה הגדלת המימון לתואר ללוחמים ל-100% משכ"ל

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' החליט על הקצאת תקציב להגדלת אחוזי המימון בתוכנית "ממדים ללימודים" עבור לוחמים מ-75% ל-100% משכר הלימוד לתואר ראשון.

10:58 ,04/12/23
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר האוצר בצלאל סמוטריץ' ושר הביטחון יואב גלנט הגיעו אמש (ראשון) לסיכום על הקצאת התקציב הנדרש כדי לאפשר את העברת "חוק ממדים ללימודים" בכנסת בקריאה ראשונה כבר מחר. מדובר במהלך חקיקתי חשוב ביותר להגדלת שיעורי המלגות והמענקים ללוחמים ואוכלוסיות נוספות הלומדים לתואר אקדמי.

כיום, מקבלים לוחמים, חיילים בודדים ואוכלוסיות נוספות מימון של עד 75% משכר הלימוד של התואר הראשון במסלול האקדמי במסגרת תוכנית "ממדים ללימודים". אך החוק החדש שיאושר יעלה את אחוזי המלגה עבור לוחמים ל-100% כיסוי מלא של עלות שכר הלימוד, צעד משמעותי להנגשת ההשכלה הגבוהה עבורם.

שר האוצר סמוטריץ' שיבח את המהלך ואמר כי מדובר בעמידה בהתחייבות הקואליציונית ובחובה כלפי לוחמי צה"ל, במיוחד בימים שבהם אלפי חיילים וסטודנטים מגויסים למאמץ המלחמתי ברצועת עזה וברחבי הארץ. גם שר הביטחון גלנט בירך על המהלך וכינה אותו "דרכנו להביע תודה והערכה למי שפועלים לביצור ביטחונה של מדינת ישראל".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו