יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

סגולה מרבינו הזקן לחשוכי ילדים: להתבונן באהבת ויראת השם

מהי הסגולה נפלאה שהבטיח אדמו"ר הזקן, עבור כל אלו שלא עלינו לא נולדו להם ילדים?

00:38 ,01/12/23
אתר לחלוחית גאולתית
קרדיט: אתר לחלוחית גאולתית
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

'יתקע מחשבתו בחוזק בגדולת אין סוף ברוך הוא': עורך אתר 'לחלוחית גאולתית' מגיש קטע מיוחד משיחה של הרבי מלך המשיח מפרשת 'משפטים' תשי"א, בו מעורר הרבי על סגולה נפלאה שהבטיח אדמו"ר הזקן, עבור כל אלו שלא עלינו לא נולדו להם ילדים, והיא – להתבונן בעניינים שמביאים לאהבת ויראת השם (וכמבואר בחסידות שזה נעשה בזמן 'עבודת התפילה') • מה הקשר בין ההתבוננות לבנים בגשמיות? מה יעשה מי שלא 'נולדו' לו רגשות של אהבה ויראה מהבורא? ואיך זה קשור להתקשרות לרבי שליט"א? • לכל הפרטים

•••

עורך אתר 'לחלוחית גאולתית' מגיש קטע מיוחד משיחה של הרבי מלך המשיח מפרשת 'משפטים' תשי"א, בו מעורר הרבי על סגולה נפלאה שהבטיח אדמו"ר הזקן, עבור כל אלו שלא עלינו לא נולדו להם ילדים.

לקריאת השיחה:

'יש סגולה מאדמו"ר הזקן בנוגע לחשוכי בנים רחמנא ליצלן – שעל ידי התעוררות אהבה ויראה, שהם 'בנים' ברוחניות, זוכים גם לבנים בגשמיות. ועל פי האמור שמספיקה גם הקבלה בכוח, מובן, שגם כאשר אינו יכול לפעול על עצמו שתהיה אצלו התעוררות אהבה ויראה בפועל, מספיקה גם הקבלה בכוח על כל פנים על העניין דאהבה ויראה – על ידי ההתבוננות בשכלו, כמו שכתב רבינו הזקן שהעצה לאהבה ויראה היא על ידי זה 'שמקשר דעתו בקשר אמיץ וחזק מאוד ויתקע מחשבתו בחוזק בגדולת אין סוף ברוך הוא'. 

ואז, גם אם מסיבות צדדיות לא תבוא התעוררות אהבה ויראה בפועל, הרי, כיון שעשה התלוי בו בהעניין שאדמו"ר הזקן פוסק שעל ידו באים לאהבה ויראה, מספיקה גם הקבלה בכוח בשביל לזכות בברכתו של הקדוש ברוך הוא בנוגע לבנים (גם) בגשמיות.

ואם יש חסרון גם בעניין ההתבוננות אזי העצה היעוצה להתקשר למשה רבינו, ו'אתפשטותא דמשה בכל דרא', שהוא ממשיך ומשפיע הדעת בנשמות ישראל, וכתוצאה מזה יבוא להתעוררות אהבה ויראה בפועל או על כל פנים בכוח, ובוודאי שהקדוש ברוך הוא לא ישאר בעל-חוב ויתן לו ברכתו בנוגע לבנים ברוחניות וגם – ובעיקר – בגשמיות'.

משיחת פרשת 'משפטים' תשי"א, בלתי מוגה.
 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של לחלוחית גאולתית חבד
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו