יום שלישי, 02/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

מעל 10,000 משתתפים בשמחת בית השואבה של ארגון 'תפארת'

מעל 10,000 משתתפים/ות הגיעו לחגוג את שמחת בית השואבה שהתקיים ביום שלישי חול המועד בבנייני האומה בירושלים של ארגון "תפארת" ארגון קירוב הלבבות

13:31 ,04/10/23
קרדיט צילום: גלעד תדהר
קרדיט: קרדיט צילום: גלעד תדהר / האלפים אמש
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מעל 10,000 משתתפים/ות הגיעו לחגוג את שמחת בית השואבה שהתקיים ביום שלישי חול המועד בבנייני האומה בירושלים של ארגון "תפארת" ארגון קירוב הלבבות העולמי ובהפקתו של דניאל פרו, בשיתוף עם רדיו קול חי ועיריית ירושלים.

לאורך כל היום התקיימו מופעי חג עוצמתיים אחד אחרי השני משעות הבוקר עד הלילה.
הזמר יעקב שוואקי פתח את הבוקר לבני הישיבות לצד זמרים אורחים ומכובדים : הזמר שולם למר , הזמר מוטי וייס וראש עיריית ירושלים משה לאון.

צהרי היום הגיעו מכל רחבי הארץ אלפי נשים להנות משני מופעים מקפיצים ומבדרים ,
טלי אברהמי פתחה את המופע של הצהרים עם קומדיה מוזיקלית חדשה: "בובע מציאה" לצד הסטנדאפיסטיות יהודית אריה, מיכל לויטן ובהשתתפות להקת הרוח החיה בהרכב מלא ובסיומו מופע חג מקפיץ של הזמרת אסתר כליפא.
לאורך כל היום הנחתה את אירועי הנשים אשת התקשורת החרדית יעל צין.
בשעות הערב נפתח האירוע המרכזי הגדול של שמחת בית השואבה עם אהובת הקהל הרבנית ימימה מזרחי ומופע חג ענק של הזמרות אסתר כליפא, יפוש ברכהן, חיה קוגן וציפורה איבגי.
במהלך הערב עלו לבמה הרב יצחק פנגר הרב רועי מזרחי והמקובל הרב יצחק בצרי .

הרב יצחק פנגר: "יש שמונה ימים של שמחה מצווה אחת המאתגרות , זה לא רק להיות בשמחה שמונה ימים של חול המועד רצוף מה אתה אנושי? אם יום אחד יגידו לי פנגר תהיה שמח מהתחלה עד הסוף אני לא יודע אם אני יכול לעשות את זה , אבל יום שלם זה נשמע לי מאתגר אבל אם התורה מצווה אותנו אז סימן שזה אפשרי , בערב הזה אתן שלושה כלים שיאפשרו לאדם ב"ה אם הוא יישם אותם כולל אותי בעזרת השם יהי רצון, בהחלט להיות בשמחה לשמור על שמחה ולהמשיך אותה בכל השנה כולה."

ארז מימון והרב רועי מזרחי מייסדי ארגון התשובה 'תפארת' בתגובה : "זה רק ההתחלה של הפעילות המבורכת הצפויה לאורך השנה, זכינו ברוך ה' לסייעתא דשמיא בלתי פוסקת להרים יום שכולו שמחה כימים שזו מצווה לשמוח- אנו נערכים ועובדים על הפקת תוכן יהודי שיהיה מונגש לכולם תוכן מחבר מעמיק שיתמקד בחינוך והסברה יהודית בארץ ובעולם בכדי שכל יהודי יכיר את יהדותו, לצד סדרת נופשים, כנסים, חוגי בית בארץ ובעולם והשקת הארגון ברחבי תבל".

קרדיט צילום: גלעד תדהר

קרדיט צילום: גלעד תדהר

קרדיט: קרדיט צילום: גלעד תדהר

קרדיט צילום: גלעד תדהר

קרדיט: קרדיט צילום: גלעד תדהר

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

3 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. יחיאל הגיב:

    תודה לאל שחזרו בשלום עכשיו אין שום דבר ברור מאליו

  2. שירה לווינסון הגיב:

    ישתבח שמו לעד
    היה מטורף

  3. מרים הגיב:

    טלי אברהם כוכבת אמיתית מתה לעיה

כתבות נוספות של מאיר אוליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו