יום שני, 16/09/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

מה מבקש הרבי לפרסם על חודש אלול, אפילו שלא בשמו?

הקדוש ברוך הוא אומר לישראל: אני נותן לכם שלושים יום, אשר במשך הימים האלו, אם תנתקו עצמכם מהנהגות הלא טובות - - אזי תוכלו לתקן הכל!

14:40 ,03/09/24
ארגון 'לחלוחית גאולתית'
קרדיט: ארגון 'לחלוחית גאולתית'
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

'בשמי או שלא בשמי': לרגל כניסתנו לחודש אלול – חודש הרחמים והסליחות שמהווה זמן ההכנה לחודש תשרי, אנו מגישים את דבריו המעוררים של הרבי מלך המשיח מפרשת 'עקב' תשי"א, על הדרך לנצל ימים מיוחדים אלו • מה צריך לפרסם בכל דרך אפשרית? איך אפשר לתקן את הדברים ש'נפלנו' בהם? ואיזה סוג תשובה עלינו לעשות? • לקריאה

•••

'רוצה אני לבאר עניין, ובקשתי, אשר כל אחד יפרסם זה בכל אופן שהוא יכול, ואחרי שבת קודש יפרסמו זה גם באופנים כאלה שאין יכולים להשתמש בהם בשבת. רשאים לומר הדברים בשמי או שלא בשמי, ובלבד שתהיה תועלת יותר להפירסום והעיקר לקליטת הדברים אצל השומעים..

וזהו העניין שצריכים לפרסם:

הקדוש ברוך הוא אומר לישראל: אני נותן לכם עשרים ותשעה, שלושים יום, אשר במשך הימים האלו, אם תנתקו עצמכם מהרגילות והנהגות הלא טובות שנהגתם עד עתה – 'ונס שמה'. תנוסו לתוך הסדר והנהגה של אלול להשתקע שם – אזי תוכלו לתקן כל מה שלא היה כדבעי למיהוי עד עתה, ובמילא יהיה למקלט מגואל הדם מכל הקטרוגים. ועל ידי תשובה, בתחילה תשובה מיראה, 'שנעשו לו כשגגות', ואחר כך תשובה מאהבה, 'שנעשו לו כזכויות' – תכתבו ותחתמו – לאלתר בספרן של צדיקים, לשנה טובה ומתוקה'.

ספר 'ליקוטי שיחות' חלק ב' עמוד 623.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

2 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אליהו הגיב:

    מחזק מאוד

  2. חיה הגיב:

    ימים מטורפים הלוואי ונזכה לנצל אותם כראוי

כתבות נוספות של לחלוחית גאולתית חבד
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו