יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

לא תעלו בהר: הרשל"צ הרב יצחק יוסף במכתב חריף לבן גביר

לאחר שעלה הבוקר השר לביטחון פנים איתמר בן גביר להר הבית, יצא הרשל"צ הרב יצחק יוסף במכתב חריף בו הוא כותב "כשר עליך לפעול לפי הוראות הרבנות"

16:23 ,03/01/23
דוברות הר הבית המרכז למורשת מרן
קרדיט: דוברות הר הבית המרכז למורשת מרן
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

לאחר שעלה הבוקר השר לביטחון פנים איתמר בן גביר להר הבית, יצא הרשל"צ הרב יצחק יוסף במכתב מחאה חריף בו הוא כותב "שמעתי בצער על החלטתך לעלות להר הבית, היום יום צום עשרה בטבת, ומתוקף תפקידי כרב הראשי לישראל וכממשיכם של הרבנים הראשיים לדורותיהם, אני חש חובה להתריע על חומרת איסור עליה להר, ולבקש ממך בשם הרבנות הראשית לישראל להימנע בעתיד מלעלות להר הבית, כדי שלא להכשיל את הרבים, ובפרט כיום שהתמנית לשר במדינת ישראל והמכשול שיש בזה מצד השפעה על הציבור הוא גדול יותר."

בדבריו הרחיב הראשון לציון מרן הרב יצחק יוסף והביא את עמדת הרבנים הראשיים לדורותיהם החל מהראי״ה קוק ועד היום והוכיח כי רוב מניין ובניין של גדולי ישראל אסרו את העלייה להר הבית.

בסיום מכתבו ציין הרב כי גם אם יש טענה שיש איזה מיעוט של רבנים שהתיר לך באופן אישי, הדבר ברור שכשר בממשלת ישראל אין לך לפעול כנגד הוראות הרבנות הראשית לדורותיה ומה יאמרו המון העם בראותם שר, יהודי שומר מצוות הפועל בניגוד לעמדת הרבנות הראשית. כולי תקווה שתמצא את הדרך לתקן את הענין ולקדש שם שמים.

כזכור ארגוני הטרור איימו כי עלייתו של בן גביר להר הבית תוביל לפיצוץ ובישראל העלו את רמת הכוננות בעקבות כך.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל מרדכי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו