שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

הרבי: מוזיקה חילונית מזיקה – ניגוני חב"ד הם כתרופה לנפש

לאחר תקופה שסבלה מכאבי ראש חמורים, ברמה מסוכנת שהרופאים חששו לחייה, היא שיתפה את הרבי מלובביץ' במצבה • ואיך נגמר הסיפור בנס מפתיע?

07:58 ,07/01/24
אתר לחלוחית גאולתית
קרדיט: אתר לחלוחית גאולתית
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

גברת מלכה הגיעה לרבי בתור נערה מבית יתומים, וזכתה לקבל הכוונות והדרכות אישיות מהרבי מלך המשיח. לאחר תקופה שסבלה מכאבי ראש חמורים, ברמה מסוכנת שהרופאים חששו לחייה, היא שיתפה את הרבי במצבה. הרבי הגיב שמוזיקה לא יהודית, יכולה לפגוע קשות בנשמה רגישה, גם פיזית. כששאלתי האם עלי להאזין למוזיקה יהודית, חסידית או דווקא ניגוני חב"ד? הרבי השיב שהאזנה לנינוגי חב"ד היא כתרופה לנפש • ואיך נגמר הסיפור? • לסיפור המלא

•••

גברת מלכה הגיעה לרבי בתור נערה מבית יתומים, וזכתה לקבל הכוונות והדרכות אישיות מהרבי מלך המשיח. לאחר תקופה שסבלה מכאבי ראש חמורים, ברמה מסוכנת שהרופאים חששו לחייה, היא שיתפה את הרבי במצבה. הרבי הגיב שמוזיקה לא יהודית, יכולה לפגוע קשות בנשמה רגישה, גם פיזית. כששאלתי האם עלי להאזין למוזיקה יהודית, חסידית או דווקא ניגוני חב"ד? הרבי השיב שהאזנה לנינוגי חב"ד היא כתרופה לנפש.

עורך אתר 'לחלוחית גאולתית' מגיש את הסיפור המלא לקריאה:

פעם, באחת מפגישותיי עם הרבי ליד המדרגות בקידמת 770, הייתי מאוד חולה. סבלתי מכאבי ראש חמורים מסוג מיגרנה וסינוסיטיס גם יחד. בנוסף, סבלתי מכאבי אוזניים קשים מאוד. לפעמים הכאב היה כה חזק, שכלל לא תפקדתי. ניגשתי לטיפולים רפואיים מקצועיים ונטלתי תרופות, אולם כל זה לא הועיל. הרופאים החלו לחשוש שמקור הכאב רציני יותר, ודאגו לחיי.

שיתפתי את הרבי במצבי, והוא אמר שמוזיקה לא-יהודית יכולה לפגוע קשות בנשמה רגישה, ולעיתים זה יכול להתבטא במחלה פיזית. לא סיפרתי לפני כן לרבי שאני נהנית מאוד מהאזנה למוזיקה פופולארית, לא-יהודית, לפעמים במשך שעות ברציפות. הייתי מקשיבה לכל מוזיקה, לפי מצב הרוח. זה השרה עלי רוגע והיה מענג ומהנה, ואפילו תוך כדי עבודה הייתי מקשיבה למוזיקה לא יהודית.

כדי לברר את כוונת דברי הרבי, שאלתי: האם הרבי מתכוון שאאזין למוזיקה יהודית, חסידית או חב"דית באופן בלעדי? הרבי ענה שהאזנה לניגוני חב"ד הינו כתרופה לגוף ולנפש (אני לא בטוחה שאלו היו מילותיו המדויקות, אולם זו היתה המשמעות, וכך הבנתי אותו).

הרבי פשוט יידע אותי, שמוזיקה חילונית עלולה להזיק לאנשים רגישים. [יש לציין, שמוזיקה 'פופולרית' של לפני כמה עשורים, הייתה 'עדינה' הרבה יותר מאשר ה'רעש' של מוזיקה של היום]. כאשר המשכתי לשאול האם עלי להאזין רק לניגוני חב"ד, הוא לא אמר שאני חייבת, כי אם יידע אותי שלניגוני חב"ד יש כוח של ריפוי.

פסקתי לחלוטין להאזין למוזיקה לא-יהודית, והקפדתי להאזין לניגוני חב"ד פעם בשבוע או יותר. זמן קצר לאחר שחוללתי את השינוי, הכאבים נעלמו. כל הטיפולים והתרופות שלקחתי עד כה, הועילו מעט מאד. ההימנעות שלי מהאזנה לשירים לא-יהודיים, והאזנה לניגוני חב"ד, היו התרופה שמיגרה את המחלה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

תגובה אחת
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. עדינה יוספי הגיב:

    הניגונים הכי משפיעים בעולם !!!

כתבות נוספות של לחלוחית גאולתית חבד
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו