שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

הרבי לאלוף בצה"ל: כל נסיגה היא הזמנה להתקפה על כל ישראל

מכתב מיוחד של הרבי מלובביץ' לאלוף פיקוד מרכז בצה"ל, מראש חודש אדר א', על הסכנה מנסיגה משטחים שכבשנו

07:55 ,12/02/24
אתר 'לחלוחית גאולתית'
קרדיט: אתר 'לחלוחית גאולתית'
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בעקבות המתקפה על ישובי הדרום צוות הארגון של חב"ד 'לחלוחית גאולתית' מגיש מכתב מיוחד של הרבי מלך המשיח, מראש חודש אדר א' תש"ל, למר רחבעם זאבי הי"ד, כאשר כיהן כאלוף פיקוד מרכז של 'צבא ההגנה לישראל', בו מזהיר הרבי ש'נסיגה חס ושלום מן הגבולות דעתה הרי זו הזמנה גלויה לפלישה ולהתקפה ולפעולות מחץ על כל נקודה בארץ, ערעור המצב הבטחוני ועד לסכנה ממש, רחמנא ליצלן' • למכתב המלא

•••

ברוך השם, ראש חודש אדר א' ה'תש"ל

ברוקלין, ניו יורק.

לכבוד מר רחבעם שי' זאבי

שלום וברכה!

בנועם קבלתי פרישת שלום ממנו על ידי ידידנו מר שלמה שי' מיידנצ'יק, שמסר לי גם מכתבו. מובן שמדווחים לי על דבר היחסים והקשרים הידידותיים שבין כפר חב"ד ופיקוד המרכז, ובודאי ככל דבר טוב ימשיכו בזה באופן דהולך ומוסיף.

הנני מודה לו מקרב לב בעד דבריו הלבבים, והשם יתברך מקור הברכות יברך את כבודו ואת כל אשר לו בכל המצטרך, ובמיוחד בהצלחה רבה בתפקידיו ובמילוי משאלות לבבו לטובה. בברכה להצלחה ולבשורות טובות. קורת רוח מיוחדת ושמחה פנימית גרם לי כתבו על דבר שלימות הארץ, כי בטוחני שאף שהזכיר יודא [יהודה] ושומרון כוונתו לכל ארץ ישראל לגבולותיה כמסומן בתורתנו תורת חיים הנתונה מאלוקי הארץ והשמים.

ותקותי חזקה אשר בשאר רוח אשר למר ובהשפעתו יחדיר השקפה זו בחוגים שיגדלו ויתרחבו ועד שתקבע השקפה זו את הקו ואת המשא ומתן עם האומות – כי כל הקובעים את הקו יראו את המציאות כמו שהיא, כוונתי שנסיגה חס ושלום מן הגבולות דעתה הרי זו הזמנה גלויה לפלישה ולהתקפה ולפעולות מחץ על כל נקודה בארץ, ערעור המצב הבטחוני ועד לסכנה ממש, רחמנא ליצלן. בודאי אשר מר וחבריו שי' מכירים את המצב בזה בטוב עוד יותר. ואיתו הסליחה על האריכות שלי בזה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של לחלוחית גאולתית חבד
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו