יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

הטנקים במסע פרסום היסטורי באישור הרבי: ברוך הבא מלך המשיח

כיצד הגיב הרבי מלובביץ' לרעיון הפרסום של זהות המשיח בשיירת 'ניידות חב"ד' בחג החנוכה עם הסיסמא 'ברוך הבא מלך המשיח' ותמונתו של הרבי?

09:49 ,14/12/23
אתר לחלוחית גאולתית
קרדיט: אתר לחלוחית גאולתית
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

חורף לוהט במיוחד התרגש ובא על עם ישראל בשנת תשנ"ג, בה שב ונגלה הרבי מלך המשיח אל הציבור ועודד בעוז את שירת 'יחי אדוננו'. אך המהפכה הציבורית הגדולה בפרסום זהות גואל ישראל, התעצמה עם צאתה לדרך של שיירת 'ניידות חב"ד', מלווה במסע הפרסום האגדי רחב ההיקף בסיסמה החדשה והכובשת 'ברוך הבא מלך המשיח' לצד תמונתו המאירה של הרבי • כיצד הגיב הרבי לרעיון של מסע הפרסום של טנקי המצוות בחג החנוכה? • לסיפור המלא

•••

חורף לוהט במיוחד התרגש ובא על עדת חסידי חב"ד ושלוחי הרבי ברחבי העולם בשנת תשנ"ג. בלבבות כולם חיה ופיעמה השראתם של אירועי חודש תשרי, בו שב ונגלה הרבי מלך המשיח אל הציבור. ופסגתם במעמד המופלא ביום שמחת תורה, בהישמע 'קול רבתי עם בהמליכו' בקבלת המלכות בחיות מחודשת אל מול פני המלך, המעודד את שירת והכרזת עמו: יחי אדוננו מורנו ורבינו מלך המשיח לעולם ועד. 

אירועים אלו, העלו את רף הציפייה והדריכות להתגלות הרבי שליט"א לכוננות שיא ופתחו עידן חדש בדברי ימי ליובאוויטש. החל מ'היום שאחרי' שמחת תורה תשנ"ג – שירת 'יחי אדוננו' הופכת לניגון הקבוע המושר בפני הרבי בכל עת בה יוצא אל הקהל, הכרזה זו נקבעת לדורות בכל מושבות החסידים, בשערי העיתונים והפרסומים החב"דיים מתנוססת סיסמה זו בגאון. 

'כינוס השלוחים העולמי' שהתקיים בחודש הבא, נותן את ההזדמנות לאלפי שלוחי המלך מכל רחבי תבל – להיווכח בעצמם ולראות במו עיניהם את עידודו הנמרץ של הרבי לשירת ה'יחי', לעידודה יוצא הרבי באופן נדיר ומיוחד, בעיצומו של מעמד ה'באנקעט' המרכזי ב-‏770. 

השלוחים מתפזרים חזרה למקומותיהם בחיות מחודשת ובהחלטה נחושה ואיתנה, לפעול לביצועה של 'השליחות היחידה' אותה הטיל עליהם הרבי בכינוסם אשתקד: להכין את העולם לקבלת פני משיח. למוחם וליבותיהם חודרת ההכרה כי חלפה כבר תקופת ההכנה הכללית (נוסח 'היכונו'..) לביאת המשיח – והדגש העדכני הוא על גילוי שמו וזהותו של משיח צדקנו, מנחם שמו. 

אך המהפכה הציבורית הגדולה – הגיעה בפועל בחודש הבא, עם צאתה לדרך של שיירת הטנקים, מלווה במסע הפרסום האגדי רחב ההיקף בסיסמה החדשה והכובשת 'ברוך הבא מלך המשיח' לצד תמונתו המאירה של הרבי. זו הייתה נקודת השינוי, התפנית החדה במבצע משיח – בהטלת אור הזרקורים לעבר דמותו של הרבי שליט"א, אשר לקבלת פניו אנו מתכוננים, שיבוא ויגאלנו בקרוב ממש.

עורך אתר 'לחלוחית גאולתית' מגיש את מכתב הטנקיסטים לרבי לפני צאתם למסע, באור לכ"ו כסלו נר שני של חנוכה. הטנקיסטים כתבו מכתב מיוחד ומרגש בו הזמינו את הרבי להשתתף בקבלת פנים הנערכת לכבודו בארץ הקודש, להלן נוסח מכתבם של הטנקיסטים: 

כבוד קדושת אדמו"ר שליט"א מלך המשיח 'הטנקיסטים דארץ הקודש מתכבדים בזה להזמין את כבוד קדושת אדמו"ר שליט"א מלך המשיח לקבלת פנים שנערכת עבורו על ידי 'שיירת הטנקים לקבלת פני כבוד קדושת אדמו"ר שליט"א מלך המשיח' יחד עם כל אחינו בני ישראל בארץ הקודש. לאור דבריו הברורים של כבוד קדושת אדמו"ר שליט"א מלך המשיח ש'הדבר היחיד שנשאר עתה בעבודת השליחות הוא לקבל פני משיח צדקנו בפועל ממש בכדי שהוא יוכל לקיים שליחותו בפועל ולהוציא את בני ישראל מהגלות' – בטוחים אנו שלא ישיב פנינו ריקם מלפניו ונזכה שישתתף בפועל ממש עמנו בקבלת פניו הקדושות. 

רצוננו לראות את מלכנו ביופיו כאן בארץ הקודש יחד עם בית המקדש ועם כל אחינו בני ישראל שבכל העולם כולו והננו מפצירים ומבקשים ומתחננים ותובעים שכ"ז יהי' תיכף ומיד ממש עוד לפני צאת השיירה לדרכה. ועל ידי זה נוכל לעלות עמו יחדיו לציון ברינה ולהיות עמו בצוותא חדתא בבית המקדש השלישי וכל זאת מתוך נפלאות גדולות ועצומות ושמחה עצומה בהתגלותו לעיני כל בשר למטה מי' טפחים תיכף ומיד ממ"ש ממ"ש ממש". ויחי אדוננו מורנו ורבנו מלך המשיח לעולם ועד! 

על המכתב חתומים 'בשם כל הטנקיסטים דארץ הקודש', החסידים: ישראל דוד  בן חיה שרה רעלא נחשון, אברהם בן לאה טאוב ושמריה בן שרה הראל. 

בשולי הדף נכתב כי 'כבוד קדושת אדמו"ר שליט"א מלך המשיח נענע בראשו הקדוש לאחר שהרב יהודה לייב שיחי' גרונר הקריא מכתב זה. הנזכר לעיל מסר המענה ביום שישי ערב שבת קודש 'מקץ' נר ו' דחנוכה'.

אתר לחלוחית גאולתית

קרדיט: אתר לחלוחית גאולתית

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

3 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. חסיד הגיב:

    משחקים באש. הזהרו בגחלתו של הרבי.

  2. וולף הגיב:

    אמיתי? הוא היה בעד?

כתבות נוספות של לחלוחית גאולתית חבד
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו