יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

הגר"מ מאזוז חולק על הראש"ל: "ק"ש ישראל במסגד אינה התגרות"

הגר"מ מאזוז מתייחס לסערה סביב קריאת שמע ישראל על ידי חיילי צה"ל במסגד בג'נין, וחולק על דברי הראש"ל הרב יצחק יוסף שמתח ביקורת.

14:32 ,25/12/23
בית הרב
קרדיט: בית הרב
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

בעקבות הסערה שהתעוררה לאחר פרסום תיעוד של חיילי צה"ל קוראים "שמע ישראל" במסגד בג'נין, יצא הראשון לציון הרב יצחק יוסף במכתב חריף נגד המעשה וקרא לו "התגרות מיותרת". אולם ראש ישיבת כסא רחמים, הרב מאיר מאזוז, מתייחס אחרת לאירוע ואף מגן על החיילים.

בשיעורו השבועי אמר הרב מאזוז כי "זו לא התגרות! גם הערבים מודים שהפסוק 'שמע ישראל' נכון, הם רק מוסיפים עליו". לדבריו, "חבל שמכל דבר עושים רעש, קודם כל הרמטכ"ל אומר להם 'אתם יוצאים מכאן כי אתם פוגעים בדת של הישמעאלים'. וכי הערבים במסגד אל אקצא לא פוגעים בדת שלנו?!".

הרב מאזוז הוסיף כי "לולי שאמר את זה הראשון לציון הייתי אומר להם: תגידו שמע ישראל, אבל בנחת. תסבירו להם: אתם מאמינים בתורה שלנו. גם הערבים אומרים שהתורה שלנו הגיעה מלמעלה". לסיכום קבע הרב מאזוז כי מדובר ב"אמירת אמת ולא התגרות".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אליעזר כץ
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו