שבת, 06/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

גייס חמישי בתוכנו!

הגיע הזמן לומר זאת בצורה הפשוטה ביותר! בלי למצמץ ובלי לגמגם! השמאלנים הם לא בצד של עם ישראל.

12:27 ,11/02/24
זאב ארן
קרדיט: זאב ארן / השמאל הישראלי תוקע סכין בגב האומה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הקיים בתוכנו!

"לצערנו אין לנו איך לעזור". דבריו של מנהל המחלקה נפלו על ההורים כרעם ביום בהיר והותירו אותם עם עיניים קרועות לרווחה. בנם יקירם נתקף בחיידק אלים וכעת גופו נתון למלחמה אלימה ביותר. הרופא הסביר להם שמדובר בחיידק מסוג כזה שהוא דומה להפליא לנוגדנים הקיימים כבר בתוך המערכת החיסונית, ומשום כך הגוף אינו מזהה בו כאויב. בנוסף, מדובר בחיידק אכזרי במיוחד. בקיצור, צריך רחמי שמים מרובים.

"מה הסיכוי שלו להירפא?" שאלו ההורים כשדמעות סוררות שוטפות את לחייהם. "רק אם גופו של בנכם ידע לזהות 'מי אויב ומי אוהב', הדרך לריפוי מוחלט תהיה אפשרית ואף קצרה, משום שגופו של בנכם מכיל כמות מספקת של נוגדנים כדי למגר לחלוטין את החיידק האלים. וכאן בדיוק הבעיה…" ענה הרופא כשהוא פוכר את אצבעותיו בצער.

"האם אין שום דרך לעזור לו?" שאלו ההורים שוב בזעקה כשליבם שותת דם. "יש רק דרך אחת, והיא מסוכנת מאוד: לתקוף את הגוף מבחוץ במחלות נוספות, כדי לגרום לגוף לייצר כמות עצומה של נוגדנים, ולקוות שבתוך המלחמה הכוללת הגוף יזהה את החיידק האלים בתוך האויבים. הסיכון בזה הוא עצום…" הגיב מנהל המחלקה.

יש לנו עם נפלא. עם ישראל מלא אור, מלא תקווה, מלא חיבור ואהבה! ישנם בינינו אנשים שמזכירים לנו כמה אנו עם מדהים (דוגמת איריס חיים ועוד) ושאין עוד עם מופלא כמונו בכל העולם!

ובתוך כל הטוב הנפלא הזה, קיים לצערנו מיעוט אפסי ומבוטל אך אלים, המכרסם ומאיים על האחדות שלנו. אנו לא מגדירים נכון את הסכנה כי מדובר בחלקים שהם ממש מתוכנו עצמנו, וזה מה שהופך את הכל למסובך. אך יגיעו ימים (שעם ישראל מצפה להם כבר אלפי שנים) שהקב"ה יגלה את מלכותו בעולם, וישלח לנו את משיח צדקנו (במהרה בימינו). ימים בהם כל מלכי אומות העולם יתאחדו נגדנו, ואז יקרה משהו מדהים! וכך מתאר זאת הזוהר הקדוש (שמות דף ז' ע"ב):

"וּבְהַהוּא זִמְנָא יִתְּעַר קוּדְשָׁא בְּרִיךְ הוּא גְּבוּרְתֵּיהּ לְכָל עַמִּין דְּעָלְמָא, וּמַלְכָּא מְשִׁיחָא יִתְיְדַע בְּכָל עָלְמָא, וְכָל מַלְכִין דְּעָלְמָא יִתְעָרוּן לְאִתְחַבְּרָא לְאַגָּחָא קְרָבָא בֵּיהּ. וְכַמָּה מִפְּרִיצֵי יְהוּדָאִין יִתְהַפְּכוּ לְאָהַדְּרָא לְגַבַּיְיהוּ, וְיֵיתוּן עִמְּהוֹן, לְאַגָּחָא קְרָבָא עַל מַלְכָּא מְשִׁיחָא." (תרגום: ובאותו זמן יעורר הקב"ה גבורתו על כל עמי העולם, ומלך המשיח יתוודע בכל העולם, וכל מלכי העולם יתעוררו להתחבר להלחם בו, וכמה מרשעי ישראל יתהפכו לצדם ויבואו עמהם להילחם נגד מלך המשיח)

המשימה שלנו כעת היא להגביר את הטוב, את האהבה והאחדות, מתוך תפילה לבורא עולם שישלח לנו מהרה את משיח צדקנו, ונזכה בקרוב לשלום אמת וכבוד שמים אמיתי. אמן.

זאב ארן

קרדיט: זאב ארן / כתבה בהידברות

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

9 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אלעד הגיב:

    כמו שאמר מישהו, אנחנו שתי עמים שונים!!

  2. ישראל הגיב:

    הבעיה שנשארה היא להגדיר מיהו השמולאני… כאן קבור הכלב, חוץ מזה אני מסכים עם כל מילה

  3. תמיר הגיב:

    אותו שמאל שאתה מדבר הם חלק מהחטופים אתה יודע?

    1. ואז מה? זה משנה משהו מהעובדה שהדרך השמאלנית היא גייס חמישי ומכרסמת בעם ישראל בכל המישורים?
      אדגיש שוב: כל דיון חייב להיות צמוד לגופו של עניין ולא לגופו של אדם (כדרכם של השמאל… שוב…)

  4. משה הגיב:

    לא מדוייק, אני חושב שיש לחלק בניהם יש את השמאל הרדיקאלי ויש הרבה שנשרכים אחריו שהם אנשים משלנו שלאט לאט מתפקחים

    1. אצטט את שקמה ברסלר: "כשיושבים בשולחן 11 אנשים ואחד מהם הוא נאצי – כולם שם נאצים"… נכון שיש התפקחות. אבל אני לא מדבר על אנשים, אני מדבר על דרך (לא לגופו של אדם אלא לגופו של עניין) – דרך השמאל היא דרך הצד האחר (בארמית: "סטרא אחרא"…)

      1. דבורי הגיב:

        אחלה ציטוט! נראה מתי יגיע זמנה של זאתי…

  5. אוראל חגי הגיב:

    הבעיה שאי אפשר לומר את זה בלי למצמץ עובדה שעדין כולנו סרים למרותם!!

  6. צופיה הגיב:

    כל מילה בסלע!!

כתבות נוספות של זאב ארן
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו