יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » יהדות

ברוך דיין האמת: הרבנית שרה דרוקמן ז"ל נפטרה בביתה

הרבנית שרה דרוקמן, אלמנת הרב חיים דרוקמן, נפטרה הבוקר בביתה בגיל 89, שנה לאחר פטירת בעלה. היא הייתה רופאה ואם לתשעה ילדים.

09:54 ,30/01/24
שאטרסטוק
קרדיט: שאטרסטוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הרבנית שרה דרוקמן, אלמנתו של הרב חיים דרוקמן, הלכה לעולמה היום בביתה שבבני ברק, בגיל 89. פטירתה מגיעה כשנה לאחר מות בעלה, שהיה מגדולי רבני הישיבות בישראל.

הרבנית דרוקמן הייתה בתו של פרופ' יעקב אפשטיין, רופאה במקצועה ואם לתשעה ילדים. היא ליוותה את בעלה לאורך עשרות שנים בהקמת מוסדות חינוך וישיבות, ונחשבה לאחת מחלוצות הנשים הדתיות בתחום הרפואה.

הלווייתה תצא היום בשעה 14:30 מרחבת בית הכנסת המרכזי במתחם שפירא שבבני ברק, שם התגוררה עם בעלה עד יומו האחרון. בני הזוג דרוקמן זכו לראות עשרה ילדים, למעלה מ-200 נכדים ונינים.

ממוסדות בני עקיבא והציונות הדתית נפרדו מהרבנית דרוקמן: "תנועת בני עקיבא מרכינה ראשה וכואבת את לכתה של הרבנית ד"ר שרה דרוקמן ע"ה, הרבנית שהייתה שותפה נאמנה להובלת הרוח התנועתית, הרבנית שפתחה את ביתה לכל חניך וקומונרית וכל חבר תנועה שהיו זקוקים לכך, הרבנית שתורתה ומסירות נפשה היו לימוד עוצמתי לתנועת בני עקיבא נפטרה היום ואנו נפרדים ממנה בצער ובכאב.

חברי התנועה השותפים יחד עם כל עם ישראל למאמץ המלחמתי בימים אלה ילמדו מדרכה וממסירותה של הרבנית, ימשיכו לקבל מהאור של הבית הזה שנבנה כאשר הרב חיים והרבנית שרה הכירו זה את זו בתוך התנועה ומכוחו של הבית הזה נמשיך להאיר בתורה, בעם ובארץ.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של חיים וולף
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו