חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם
בפגישתי אתמול עם השייח קאסם באדר והרב יצחק יוסף בנושא שלום
בפגישתי עם נשיא מועצת השלום העולמי השייח מהעדה הדרוזית קאסם באדר , והרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף שליט"א , בנושא שלום בין עמים .
15:28 ,01/07/24
קרדיט: יעקב כהן / מ
אתמול קיימתי פגישה עם נשיא מועצת השלום העולמי השייח מהעדה הדרוזית קאסם באדר , והרב הראשי לישראל הרב יצחק יוסף שליט"א , בנושא שלום בין עמים . השייח אף העניק מזכרת הוקרה לרב יצחק יוסף על כל פעילותו הרבה למען השלום בין העמים.
מה לדעתכם יביא שלום בין עמים ?
והאם אתם מאמינים בשלום בין עמים ?
אשמח לתגובתכם
קרדיט: יעקב כהן / מ
קרדיט: יעקב כהן / מ
קרדיט: יעקב כהן / מ
קרדיט: יעקב כהן / מ
קרדיט: יעקב כהן / מ
קרדיט: יעקב כהן / מ
אוהב את התוכן של עמיחי לוי? בוא לעקוב אחריו עכשיו
חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים
היוזמה נהדרת ואין ספק שחשוב לנסות להביא שלום, אבל אני חושש שהמציאות בשטח מורכבת מדי מכדי שהדבר יצליח בצורה משמעותית.
מסכים שזה ממש לא פשוט, אבל צריך שמישהו ינסה לעשות את זה במצב המורכב שהעולם נמצא בו .
נראה מרתק, חבל שלא שיתפת על מה דיברו בפגישה ומה המסקנות שהגיעו, ניראה מעניין
אשתף בקרוב בכתבה נפרדת
אני סקרן לדעת
והאם אתם מאמינים בשלום בין עמים?
לא. איני מאמין. וזה גם אסור ע"ם חוקי היהדות.
להיפך, יש לנו מצווה להיות מובדלים מתוך העמים.
לא באופן של להילחם ולהסתכסך, אבל כן בלהיזהר לא להיות עמם בשלום ומקירבה באופן קרוב מדי.
זה דעתי.
אני חולק לפי היהדות יש עניין לחיות בשלום ובכבוד עם העמים אך לא להתבולל איתם זה אגב הסיבה שלא לשתות יין נסך
שזה חלק מהמצווה של להיות מובדל מהעמים
בנוסף ההבדלה היא בלבוש שלא ללבוש בגד אדום ובעוד עניינים שהגמרא מדברת על כך
לסיכום אני מסכים עם חלק מדבריך שיש מצווה להיות מובדל מהעמים אך מצד שני יש עניין לחיות בכבוד ושלום איתם
נכון. כמו תמיד ניכרים המתיקות מבין דבריך, אך עדיין לדעתי הענין הוא לא רק שלא להידמות אליהם (לבוש וכד'), אלא גם "לא להתבולל", כפי שציינת, שזה לא להיות איתם ביחסי קירבה מוגזמים. לא להילחם איתם = במאה אחוז. אבל לחיות בטוב איתם ולבלות איתם (כפי שרואים בתמונה…) – איננו רוצים אותם.