יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » צבא וביטחון

צה"ל שיקם כמעט לחלוטין את מערך התצפיות והגדר בעוטף עזה

צה"ל הודיע כי שיקם כמעט לחלוטין את מערך התצפיות והאיסוף בעוטף עזה במבצע משותף של אוגדת עזה, מנהלת גבולות ואגף הטכנולוגיה.

19:06 ,26/10/23
דוצ
קרדיט: דוצ
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דובר צה"ל הודיע היום כי אוגדת עזה, מנהלת גבולות ותפר ואגף הטכנולוגיה במשרד הביטחון השלימו כמעט במלואו את שיקום מערך התצפיות והאיסוף בעוטף עזה שנפגע במהלך הלחימה עם החמאס.

במסגרת המבצע המשותף "מחזירים עיניים לעזה", נערכה עבודה מאומצת 24 שעות ביממה תחת אש כדי לתקן ולהשיב לכשירות את האמצעים והאתרים הפגועים לאורך הגדר.

האתרים נוקו ממטענים, והותקנו בהם מערכות ואמצעי איסוף חדשים. מפקד הכוחות אמר כי הודות לעבודה המשותפת והנחישות, כשירות יכולות האיסוף הושלמה כמעט במלואה.

מפקד מרכז שיקום ואחזקה, אלוף-משנה תומר שרייבר: "התגייסנו כולנו לטובת המשימה ואנו נפעל בכל שעות היממה ובכל מרחב שנידרש. נמשיך לעבוד יחד בשיתוף פעולה בחיזוק השליטה באיזור."

מפקד גדוד 414, סגן-אלוף אופיר אברם: ״במהלך השבועות האחרונים אנחנו משקמים את מערך התצפיות, תחת איום ובמהלך לחימה באופן משימתי ונחוש. כוחותינו פועלים בכל עת במטרה לשקם את האמצעים, לאתר אויב ולהשמידו״.

סא"ל אדר כהן, רע"ן מערכות הגנה רבמ"ד במנהלת גבולות ותפר במשרד הביטחון:
"מתחילת המלחמה, מובילה המנהלת שיקום והחזרה לכשירות של מערך האיסוף והתקשוב, ההיערכות המוקדמת, העבודה האינטנסיבית ומחוייבות האנשים הביאה לכך שהכיסוי הושלם כמעט במלואו כפי שהיה טרום המלחמה. אנשינו עובדים 24/7 תחת אש, במקומות המסוכנים ביותר על מנת להשיב את המצב לקדמותו ולתמוך את מאמץ האוגדה בהגנה והתקפה. נמשיך לעבוד יחד ככל שנידרש״.

צפו

קרדיט: דוצ

קרדיט: דוצ

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של מיכאל גמליאל
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו