יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » טכנולוגיה

ניר ברקת נפגש עם צוות הבינה המלאכותית (AI) של חברת Amazon

שר הכלכלה ניר ברקת: "הבינה המלאכותית ה-AI תשנה את העולם ועל מדינת ישראל לתפוס הובלה בתחום."

11:44 ,07/06/23
תקשורת שר הכלכלה
קרדיט: תקשורת שר הכלכלה
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

שר הכלכלה ניר ברקת נפגש עם צוות הבינה המלאכותית (AI) של חברת Amazon במסגרת ביקורו בניו-יורק

במסגרת ביקורו בארה״ב, קיים שר הכלכלה ניר ברקת פגישה מקצועית עם צוות הבינה המלאכותית (AI) של חברת אמזון (AWS) בראשות המדען הישראלי וסגן נשיא אמזון, פרופ' דן רוט.

שר הכלכלה ניר ברקת: "הבינה המלאכותית ה-AI תשנה את העולם ועל מדינת ישראל לתפוס הובלה בתחום. כפי שהאינטרנט שינה את העולם ללא היכר, טכנולוגיות הבינה המלאכותית צפויות לחולל מהפיכה אדירה בעולם אותו אנו מכירים כיום. חברות ישראליות וחוקרים ישראלים נמצאים בחזית הטכנולוגית בכל הקשור לפעילות בתחום זה ועלינו כמדינה מוטלת החובה לייצר עבורם את מרחב הפעולה המועיל והבטוח ביותר אשר יבטיח את שגשוג החברות הללו בעתיד ואת השימוש הבטוח וההוגן ביותר בטכנולוגיות הללו לטובת אזרחינו ואזרחי העולם כולו. הובלה בתחום הבינה המלאכותית תבטיח את העתיד הכלכלי והביטחוני שלנו כמדינה״.
 
השר ברקת נפגש עם בכירי ענקית הטכנולוגיה אמזון אשר מובילים את נושא הבינה המלאכותית בתוך החברה פרופ' דן רוט, סגן נשיא החברה והמדען הראשי לנושאי בינה מלאכותית; מר מארק-אטיין אוימה (Ouimette), המנהל העולמי של אמאזון לנושאי מדיניות בינה מלאכותית; וד"ר שרי מרקוס, הדירקטורית לענייני מדע שימושי במעבדת הבינה המלאכותית של אמזון.
 
השר ניר ברקת דן עם חברי הצוות בפיתוחים הקיימים והעתידיים בנושאי בינה מלאכותית אשר מתקיימים בישראל, בארה"ב ובעולם. חברי הצוות הכירו בתרומה הגדולה של חברות ישראליות וחוקרים ישראליים לקידום התחום בעולם. השר הזמין את חברי הצוות לקיים ביקור רשמי בישראל, להיפגש עם חברות מקומיות ולבחון את המשך פיתוח פעילותה של אמאזון בישראל בתחומים אלו.
 
לצד מנועי ה-AI המוכרים כגון GPT של OpenAI ובארד של גוגל, גם אמאזון השיקה מנוע AI פרי פיתוחה, אך הוא מיועד בעיקר לקהילת החברות והמפתחים. המודל של אמאזון מתבסס על גישה פתוחה לכלי בינה מלאכותית של חברות רבות, וביניהן מספר לא מבוטל של חברות מישראל, אשר זוכות לחשיפה רבה בזכות השילוב של הטכנולוגיות שלהן בפלטפורמה של ענקית הטכנולוגיה אמזון.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של גיל קוקה
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו