יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » טכנולוגיה

אפליקציה חדשה תשלים לכם מניין בכל מקום

מכירים את הרגע הזה שאתם נמצאים בכינרת או בסחנה, ומתחילים לחפש אנשים עם כיפה כדי שיתפללו אתכם מנחה? אפליקציה חדשה תמצא עבורכם צענטער בכל מקום

18:34 ,02/04/24
Pixabay
קרדיט: Pixabay / אפליקציות לטלפון הסלולרי. אילוסטרציה.
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

כל יהודי עם כיפה על הראש מכיר את הרגע הזה. אתם צריכים להתפלל ואין מניין בבית כנסת באיזור. למרות שבתכל'ס, ברור לכם שיש עוד עשרים איש בסביבה שנתקלים בדיוק באותה בעיה (כי מי לא יוצא לצימרים בתקופה הזאת??) ולמרות זאת, אתם תיאלצו להתפלל ביחידות או לנסוע 30 דקות לעיר הקרובה ולהתחיל לחפש איזה בית כנסת שעדיין לא התפללו בו. אז יש לנו חדשות טובות עבורכם: אפליקציה חדשה, בשם "אצנטר" (כמו 'צענטר!'), תקשר אתכם לאנשים באיזורכם שגם מחפשים מניין, ותפתור לכם את הבעיה. האפליקציה מיועדת לחיפוש וארגון של מניינים מזדמנים, איפה ומתי שאתם צריכים. כשתפתחו את האפליקציה, היא תבצע חיפוש מבוסס GPS ותאתר הצעות למניינים שאנשים פתחו בסביבתכם. תוכלו גם לפתוח הצעה כזאת בעצמכם רק צריך לבחור את שעת ומיקום התפילה ולחכות שמשתמשים אחרים יצטרפו וישלימו לכם מניין.

האפליקציה גם תאפשר לכם לשתף קישור למניין שלכם, כך שתוכלו לשלוח אותו בקבוצת הווטסאפ של הישוב או החברים. האפשרות הזאת יעילה בשביל לארגן מניין עם אנשים שאתם מכירים, וניתן גם להגדיר את המניין ככזה שלא יופיע בחיפוש המניינים של האפליקציה, כך שרק מי שקיבל את הקישור ששיתפתם יוכל להצטרף.

כל המשתתפים יוכלו בלחיצת כפתור לפתוח כל אפליקציית ניווט, כדוגמת waze , ולהגיע ישירות למיקום של המניין, כפי שנקבע באפליקציה. תוכלו גם לשלוח הודעות לשאר המשתתפים כדי לברר אם יש חנייה פנויה בסמוך, או לבקש לדחות בעשר דקות כדי שתספיקו להגיע בזמן.

כרגע האפליקציה זמינה רק עבור אנדרואיד, כך שאם יש לכם אייפון לא תוכלו לחפש או לארגן מניינים, אבל כן תוכלו להצטרף לאחד אם שיתפו איתכם קישור, בעזרת ממשק ההתחברות לדפדפן.
להורדת האפליקציה:

אישי

קרדיט: אישי / צילום מסך

אישי

קרדיט: אישי / צילום מסך

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

8 תגובות
כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

  1. אין עדיין אפליקציה שגם עושה את כל התפילה?

  2. רירי הגיב:

    לא האמנתי עד שראיתי בעיניים מניין בזכות האפליקציה. מושלם

  3. צ'אט פרטי בין כל משתתפי המניין – מעולה!

  4. פשי הגיב:

    אפליקציה גאונית מוריד עכשיו

  5. מרדכי בנימין הגיב:

    ואוו תמיד חשבתי על רעיון כזה כיף לראות שהוא קיים. בקורונה זה היה יכול לעוףף

  6. יהושוע הגיב:

    גאוני בטירוף מוריד עכשיו תודה רבה

  7. להורדת האפליקציה חפשו בגוגל פליי: "אצנטר ארגון מניינים"

כותרות אחרונות

עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו