יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוניציפאלי

מזעזע: פניו של הרב עובדיה יוסף הושחתו בשלט בחירות באשדוד

אירוע מזעזע באשדוד: פני הרב עובדיה יוסף נשפצו בשלט בחירות של מועמד לראשות העירייה | המועמד מטעם ש"ס, אבי אמסלם "חצו את כל הקווים האדומים"

12:08 ,24/08/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

באשדוד, במהלך קמפיין הבחירות המקומיות הנמשך, פורסם היום דיווח על אירוע מזעזע שבו פניו של הרב עובדיה יוסף הושחתו בשלט בחירות של אחד ממועמדי הרשימה של ש"ס.

כמו שמצוין בדיווח, במהלך קמפיין הבחירות הקרובות באשדוד, משתמשים המועמדים בשלטים וחומרי פרסום שונים על מנת לקדם את הצדדים שלהם. אחד מהשלטים, של אחד ממועמדי הרשימה של ש"ס, כולל פניו של הרב עובדיה יוסף זצוק"ל, מייסד המפלגה.

במהלך הלילה, נראה כי השלט הנ"ל הושחת על ידי אנשים ששטפו צבע שחור על פניו של הרב עובדיה יוסף וגם על פניו של המועמד המקומי. המשטרה נמצאת במהלך חקירה לגילוי האחראים למעשה הנתעב.

מועמד ש"ס באשדוד, אבי אמסלם, התייחס לאירוע ואמר  "המום ומזועזע מהשחתת שלטי הבחירות הלילה בידי אנשים קיצוניים שהשחיתו את שלטי הקמפיין שלנו וברשעותם ריססו גם את פניו של מורינו ורבינו מרן הרב עובדיה יוסף זצוק"ל שמפעל חייו, גדולתו ותרומתו ידועים לכולם."

אמסלם קרא לראש העיר לסרי לגנות פעולה זו: "אין לי ספק שמי שידע לזהות ולהגיע לאותם פורעים כשמדובר בשלטים אחרים, ידע לזהות גם הפעם את המשחיתים שחצו את כל הקווים האדומים ושמנסים לגרור את מערכת הבחירות בעיר המיוחדת שלנו למקומות של הסתה ופילוג."

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו