יום שלישי, 21/05/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוניציפאלי

חסידות גור חותמת על הסכם תמיכה בגרינברג לראשות בית שמש

בפרסומים ראשונים מדווח על הסכם בין חסידות גור לגרינברג שמעניק לו תמיכה בדרך לניצחון מוחץ בבחירות לראשות בית שמש. גם אגודת ישראל חתמה

08:19 ,07/03/24
דוברות הכנסת
קרדיט: דוברות הכנסת
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

המועמד המוביל שמוליק גרינברג נראה כרגע בדרכו לניצחון מוחץ בבחירות לראשות העיר בית שמש, לאחר שהצליח בלילה האחרון לחתום על הסכמי תמיכה עם רוב גדול מהסיעות החרדיות בעיר. ההישג המשמעותי ביותר של גרינברג הוא ההסכם שנחתם עם חסידות גור, הגדולה והמשפיעה ביותר בבית שמש, אשר הבטיחה לו את תמיכתה במערכת הבחירות.

לפי הדיווחים, בהסכם שנחתם עם אגודת ישראל, אחת הסיעות המרכזיות, הוענקו לאגודה תפקידים רבים ובכירים במידה וגרינברג ייבחר. בין היתר יקבל נציג האגודה תיק כספים, יו"ר ועדת הכספים עם חתימה מחייבת בהעברות תקציביות, תיק מחלקת החינוך שירכז צהרונים, קייטנות וחונכים, תיק התרבות החסידית וראשות תאגיד מי שמש. בנוסף, דווח כי בהסכם הוכנס סעיף דרמטי שמעניק לאגודה זכות וטו על כל הקצאת קרקעות ובניה בבית שמש.

הישג נוסף לגרינברג הוא העובדה שלפי הדיווחים, גם סיעת דרך צפויה לחתום על הסכם תמיכה עמו במהלך הלילה או מחר. חתימת דרך, בנוסף להסכמים שכבר נחתמו עם חסידות גור ואגודת ישראל, צפויה להעניק לגרינברג רוב יציב בעיר ולאפשר לו לנהל ממשל ללא הפרעות.

 

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו