יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוניציפאלי

המקובל הרב קוק קורא לתמוך במפלגת שהקים חמיו הרב זילברשטיין

הרב דוב קוק, חתנו של הרב יצחק זילברשטיין, חתם על מכתב תמיכה במפלגה החדשה "רמת גן באמונה" שהקים חמיו. המפלגה נועדה להילחם על קדושת השבת בעיר

10:07 ,30/08/23
צילום מסך פייסבוק
קרדיט: צילום מסך פייסבוק
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הרב המקובל דוב קוק, חתנו של הרב יצחק זילברשטיין, חתם לאחרונה על מכתב תמיכה נדיר במפלגה החדשה "רמת גן באמונה" שייסד חמיו. המפלגה הוקמה על ידי הרב זילברשטיין, רבה של שכונת רמת אלחנן בבני ברק, במטרה להילחם על קדושת השבת בעיר רמת גן.

הרב זילברשטיין, שכאב את חילולי השבת הרבים ברמת גן, יזם בעצמו את הקמת המפלגה ומימן אותה. הוא ביקש מרב שמעון בן חיים, ראש כולל "ברכת אהרן" ברמת גן, לעמוד בראשה. במכתב מיוחד שכתב הרב זילברשטיין לתושבי העיר הוא קורא להם לתמוך ולהצביע עבור המפלגה החדשה, כדרך לחזק את קדושת השבת ברמת גן.

הרב דוב קוק, הידוע כבעל השפעה רבה על כלל הציבור בישראל, הצטרף לקריאה וחתם גם הוא על המכתב המיוחד, במטרה לסייע לחמיו במאבק החשוב הזה עבור קדושת השבת.

במכתבו כתב הרב "כיהודה ועוד לקרא, כפי הנראה לי ברור לא ראיתי זיכוי רבים עצום כולל שווה לכל נפש וגדול לגדולים כמו הספרים הנפלאים בהלכה ואגדה של כבוד הרב העליון שכתב את הנ"ל אותה עצמת זיכוי רבים שמגיעה עד חו"ל ונכתבת גם בלשונות "האחרות" לפי צורך השעה, תעמוד לכל המצרפים את עצמם אל הדברים הנ"ל שיוצאים מן הלב".

הגר"ד קוק מוסיף: "אכן סכנת נפשות כל רגע אם נופל משהו משערת ראשה של השבת, ואין בושה נוראית יותר מ"ראש עיר" שמחלל את השבת בפרהסיא רוצח את השבת ובא להתפלל בבית הכנסת ע"י רצח השבת אשר בנסיעתו מו"ר אבי ז"ל מסר נפשו על כך, זכרוני בתחנת מוניות שהופעלה בשבת נגד חוק העזר העירוני, מו"ר אבי פעל בכל כוחו במונית בשעת נסיעתה ממש, תוך סיכון של פציעה חמורה וכל זה עשה באמצע הכביש בפני כולם, והיה יושב על הרצפה באמצע הרחוב בפני כולם למראה עסק פתוח".

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו