שבת, 05/10/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוניציפאלי

המועמד אבי אמסלם באשדוד מבטיח: אטפל במצוקת החופים הנפרדים

אבי אמסלם תוקף את העירייה על חוסר החופים הנפרדים ומתחייב לבנות שלושה חופים חדשים כשאחד מהם נפרד ומותאם למגזר החרדי בעיר

20:46 ,01/08/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

אשדוד, עיר הידועה בחופים המדהימים ובחיי החוף התוססים שלה, מתמודדת עם בעיה קשה – צפיפות רבה בחופים הנפרדים המיועדים למגזר החרדי בעיר.

מי שעומד להתמודד עם הנושא הדחוף הזה הוא אבי אמסלם, מועמד כריזמטי המתמודד על הרשות העירונית אשדוד בבחירות הקרובות מטעם מפלגת ש"ס.

בתגובה לוהטת לתמונות המדאיגות המתארות את הסצנות הכאוטיות בחוף הים הנפרד בעיר, לא בזבז אמסלם זמן על הבעת תסכולו מהמכשולים הבירוקרטיים המעכבים את הקמתו של חוף נוסף. למרות מאמציו ארוכי השנים לדחוף לחוף נפרד חדש באשדוד, כשלדבריו העירייה וקברניטיה השליכו בעקביות מחסומים, שנראו לכאורה משיקולים פוליטיים.

לפני מספר שנים ערך אמסלם סיור חוף נרחב עם בכירים ממשרד הפנים וסגן שר הפנים דאז יואב בן צור. בסיור זה הוא לא רק הבטיח תקציב מיוחד לשיפוץ החוף הנפרד הקיים אלא גם הציע פתרון לחוף נפרד נוסף, למורת רוחה של העירייה.

לא נרתע מהאופוזיציה של העירייה, אמסלם חזר לאחרונה על הנושא עם שר הפנים של הממשלה החדשה. חמוש בהדרכה כיצד לנווט ברשת המורכבת של הבירוקרטיה, שוב נכזבו תקוותיו של אמסלם כאשר שיקולים לא רלוונטיים עצרו את ההתקדמות בעיריית אשדוד.

מתוך הכרה במספר העצום של אנשים שנשענים על מתקני החוף הנפרד, הכריז אמסלם בלהט שזלזול בצרכי הציבור החרדי כבר לא אופציה. בנחישות בלתי מעורערת, הוא התחייב שאם ייבחר לראשות העיר, הוא יעשה מהפכה על ידי פתיחת שלושה חופים חדשים, כשאחד מהם חוף נפרד  המותאם לציבור החרדי בעיר.

בסיום הסיור אמר אמסלם "״כבר שנים רבות שאני מנסה לקדם את הסוגיה של חוף נפרד נוסף באשדוד אך פעם אחר פעם אני נתקל בקשיים בירוקרטיים כאלה ואחרים מצד העירייה וקברניטיה ובפרט בשנה האחרונה, כנראה בעקבות שיקולים פוליטיים כאלה ואחרים. לפני מספר שנים קיימתי סיור בחוף עם בכירי משרד הפנים וסגן שר הפנים דאז יואב בן צור, במסגרת זו דאגתי לתקציב מיוחד לשיפוץ החוף הנפרד בעיר ואף הבאתי פתרון לחוף נפרד נוסף שהעירייה התנגדה לקדמו. בחודשים האחרונים, עם עליית הממשלה החדשה, העליתי שוב את העניין מול שר הפנים שהנחה אותי כיצד לפעול, אך לצערי הרב בעקבות שיקולים לא עינייניים הנושא שוב נתקע אצל מקבלי ההחלטות בעיריית אשדוד."

עוד אמר "צריך להבין שמדובר בציבור ענק שצורך את שירותי הרחצה בחוף הנפרד ואי אפשר לקחת אותו כמובן מאליו ולזלזל בו פעם אחר פעם בעזרת השם כשאבחר לראשות העיר אדאג לפתוח עוד 3 חופים מוכרזים חדשים כשבתוכם גם חוף נפרד נוסף שייתן מענה ופתרון לרחצת גברים ונשים נפרדת בו זמנית״."

הקמפיין של אבי אמסלם לראשות העיר מהווה נקודת מפנה משמעותית בנוף הפוליטי של אשדוד. לאחר שנים של תמיכה נמרצת בראש העיר המכהן, יחיאל לסרי, בתנועת שס החליטו להריץ את המועמד אבי אמסלם לרשות העיר.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו