יום חמישי, 04/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוניציפאלי

דרמה באשדוד: דרעי חוזר בו – אמסלם פרש, ש"ס תתמוך ביחיאל לסרי

יו"ר ש"ס אריה דרעי חתם היום על הסכם תמיכה בראש עיריית אשדוד יחיאל לסרי, לאחר שמועמד ש"ס אבי אמסלם הסיר את מועמדותו

11:13 ,22/02/24
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

הבוקר (חמישי) התרחשה דרמה פוליטית בעיר אשדוד, כאשר יו"ר מפלגת ש"ס אריה דרעי חתם על הסכם תמיכה בראש העיר המכהן ד"ר יחיאל לסרי. המהלך התרחש בביתו של דרעי בשכונת הר נוף בירושלים, בפגישה משותפת עם ראש העיר לסרי ויו"ר ש"ס באשדוד אבי אמסלם.

אמסלם, שעד כה התמודד מטעם ש"ס על ראשות העיר אשדוד, הודיע בפגישה כי הוא מוריד את מועמדותו ומביע תמיכה מלאה בראש העיר המכהן. זאת לאחר שדרעי החליט לתת גיבוי ללסרי בבחירות הקרובות.

מדובר במהלך דרמטי ובלתי צפוי, שכן עד היום התמודדו שני המועמדים על אותו אלקטורט חרדי בעיר. גורמים המעורים בפרטים מספרים כי חברי מועצת חכמי התורה של ש"ס צפויים להגיע היום לאשדוד ולהכריז על תמיכת המפלגה בראש העיר המכהן.

הצעד נעשה על רקע החשש מעלייה לשלטון בעיר של מועמד חילוני-ציוני. לפני כשבוע הודיע ברק סרי, בנו של ראש העיר, כי הוא מוריד את מועמדותו ותומך בסניה כצנלסון מטעם מפלגת "ישראל ביתנו". בעקבות כך גברו הקולות בקרב הציבור החרדי ללכד את השורות ולתמוך בלסרי, על מנת למנוע את עלייתו של מועמד חילוני לראשות העירייה.

הבחירות לרשויות המקומיות אמורות להתקיים באוקטובר הקרוב. המהלך של דרעי היום משנה את כללי המשחק ומסמן את ראש העיר הוותיק לסרי כמועמד המוביל לניצחון. נותר לראות כיצד יגיבו יתר המועמדים לראשות העיר להתפתחויות הדרמטיות של היום באשדוד.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של אריאל לוי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו