יום ראשון, 07/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוניציפאלי

באישון לילה: ישראל פורוש קיבל את תמיכת 'דגל התורה' באלעד

'דגל התורה' ו'שלומי אמונים' באלעד חתמו אתמול על הסכם לשיתוף פעולה ותמיכה הדדית בבחירות. בש"ס מתנגדים למהלך וטוענים כי מדובר בהפרת הבנות

08:55 ,06/09/23
צילום מסך
קרדיט: צילום מסך
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

דרמה מוניציפאלית באלעד: הלילה (ג') נחתם הסכם בין מפלגת 'דגל התורה' ל'שלומי אמונים' באלעד, במסגרתו התחייבה 'דגל התורה' לתמוך במועמד לראשות העיר מטעם 'שלומי אמונים' – ישראל פרוש, בבחירות הקרובות.

על פי נוסח ההסכם שהתפרסם ב'בחדרי חרדים', הצדדים הסכימו "לשתף פעולה במערכת הבחירות ולמשך כל הקדנציה הקרובה" ולפעול יחד בנושאים שונים למען תושבי העיר.

בהסכם נאמר כי 'דגל התורה' תתמוך בישראל פרוש לראשות העיר אלעד בבחירות הקרובות, וכי לאחר הבחירות ימונה נציג 'דגל התורה' לסגן ראש העיר בשכר.

בהסכם נכתב "לקראת הבחירות המתעתדות הסיעות ראו לנכון להגיע להבנות ולשתף פעולה לטובת העיר ולטובת תושביה, אשר על כן הסיעות הח"מ הסכימו ביניהם לשתף פעולה במערכת הבחירות ולמשך כל הקדנציה הקרובה".

"בכל הנוגע לנושאים הקשורים לצביון העיר והשכונות ובכל הקשור בענייני דת ואידישקייט הדברים ייעשו בהסכמה שתייצג באופן שוויוני את הצדדים הח"מ ותיתן ביטוי לכל הקהילות המרכיבות את העיר אלעד"

עוד נכתב "הצדדים מחויבים להמשך פיתוח העיר והרחבתה, אזורי תעשייה, תשתיות וכבישים, מוסדות וצרכי ציבור, חינוך ודת, מתן מענה בתחומי החינוך והרווחה, הנוער והנוער המתמודד, דאגה לתעסוקה פיתוח תעסוקה והשקעה מאומצת לניקיון העיר, מענה לצרכי התרבות לכלל המגזרים, האוכלוסיות והקהילות באופן שוויוני והתואם לכלל האוכלוסייה באשר היא ולתוצאות הבחירות בעיר".

"בבחירות הקרובות בט"ז במרחשוון צד ב' יתמוך בנציג צד א' לראשות העיר באלעד ויפעלו להצלחתו בבחירות, לאחר הקמת הקואליציה, צד א' שמתמודד לראשות העיר, ימנה את צד ב' למ"מ ראש עיר בשכר. לצד השני, בהיותו הראשון לחתום על הסכם, תינתן עדיפות בחלוקת תיקים והסמכויות, תוך הבטחת מעורבותו הפעילה בניהול העיר. הצדדים מחויבים לשותפות אמת, שיתוף פעולה מלא ויחסי עבודה הולמים, על בסיס של שקיפות, הגינות ויושר, בכל הנושאים הנוגעים לניהול העיר והנהגתה".

"הצדדים יפעלו יחד לצרף סיעות נוספות שיתמכו בצד א' לראשות העיר, להצטרפות לקואליציה וחלוקת התיקים והתפקידים בין הסיעות".

מדגל התורה נמסר כי ההסכם נעשה בתיאום מלא עם יו"ר המפלגה גפני. בש"ס מתנגדים למהלך וטוענים כי מדובר בהפרת הבנות קודמות לתמוך במועמד הספרדי.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו