יום שני, 08/07/2024
האנשים שלי
עמוד הבית » מוניציפאלי

אחדות בצפת: נציגי הסיעות החרדיות הביעו תמיכה ביוסי קקון

בפעם הראשונה הצהירו כל הסיעות החרדיות בצפת על תמיכה משותפת במועמד אחד לראשות העיר - יוסי קקון. המהלך החסר תקדים מגביר את סיכוייו של קקון

22:05 ,27/09/23
לפי סעיף 27 א
קרדיט: לפי סעיף 27 א
בואו לכתוב בחבּוּרֶה!

חבּוּרֶה בנויה מתוכן גולשים.
גם אתם מעוניינים לכתוב ולהשפיע?
הצטרפו והעלו עכשיו את התוכן שלכם

הצטרפות

מהלך היסטורי התרחש בצפת ביממה האחרונה, כאשר נציגי הסיעות הגדולות במועצת העיר – אגודת ישראל, דגל התורה, ש"ס וחב"ד – התכנסו יחד כדי להצהיר על תמיכתם המלאה במועמדותו של יוסי קקון לראשות העיר.

זוהי הפעם הראשונה בתולדות צפת שכל הסיעות החרדיות הגדולות מתלכדות סביב מועמד אחד לראשות העיר. המהלך מגביר מאוד את הסיכויים כי בבחירות הקרובות תעמיד צפת לראשונה ראש עיר חרדי.

הנציגים חתמו על מסמך תמיכה משותף בקקון והודיעו כי הם רואים בו את המועמד האידאלי להובלת העיר קדימה. במטה של קקון מסרו כי מדובר ב"מהלך היסטורי שמבטא את רצון הרוב בצפת לצאת לדרך חדשה ולאחדות תחת הנהגה חרדית".

קקון הודה לנציגי הסיעות על התמיכה ואמר כי "צפת מעולם לא הייתה כל כך מאוחדת. אנחנו יוצאים עכשיו לדרך חדשה שתביא רק טוב לכל תושבי העיר". ראשי הסיעות הדגישו כי הגיעה העת לבחור ראש עיר חרדי שיקדם את האינטרסים של הציבור החרדי בעיר, אך ישמור גם על צביונה המעורב של צפת.

הבחירות המקומיות אמורות להתקיים באוקטובר הקרוב. המהלך החסר תקדים של אחדות חרדית סביב קקון, מעלה את סיכוייו להיבחר לראשות העיר צפת ולהנהיג אותה ברוח של אחווה ושיתוף פעולה.

חבּוּרֶה מספקת פלטפורמה לכותבי תוכן ואינה אחראית על איכות ואמינות התוכן ובכלל. לדיווח על טעות או הפרת זכויות ולכל דיווח על התוכן לחץ כאן. ייתכן שהתמונות בכתבה יהיו כפופות לזכויות יוצרים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

כתבות נוספות של ישראל חי
עוד באותו מדור
ajax loader
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
- תוכן בבדיקה טרם עלה לאתר -
האפליקציה שלנו מחכה לכם התקינו עכשיו